30.12.2021

Fursecuri cu cacao- reteta simpla

Fursecuri cu cacao deosebit de gustoase si super usor de facut. Contin ingrediente la indemana oricui, se fac rapid si se mananca si mai rapid. Recomand cu drag si aceasta reteta!❤  

 

Daca probati reteta mea de Fursecuri cu cacao- reteta simpla, va astept cu drag sa reveniti sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


    Ingrediente:
  • 125 g unt cu minim 80% grasime
  • 100 g zahar
  • un varf cutit de sare
  • 2 oua
  • 2 lingurite esenta de rom
  • 300 g faina
  • 50 g cacao
  • 1 lingurita cu varf cu praf de copt
     Pentru tavalit fursecurile:
  • 100 g zahar pudra


Mod de preparare:

Taiem untul in cubulete si il lasam in bucatarie sa se inmoaie....trebuie scos din frigider cu cel putin doua ore inainte de a ne apuca sa pregatim fursecurile. Cand se inmoaie, il punem in vasul mixerului sau in alt vas impreuna cu zaharul si sarea, apoi il mixam 2-3 minute. Adaugam cate un ou mixand dupa fiecare pana se incorporeaza complet, apoi aromatizam cu esenta si mai mixam cateva secunde. Incepem sa adaugam treptat faina cernuta si amestecata cu cacaoa si praful de copt. Cand se ingroasa compozitia, lasam mixerul deoparte si incorporam faina cu mana, apoi framantam rapid pana aluatul se aduna intr-o bila….ne va iesi un aluat potrivit de moale si usor lipicios. Infasuram aluatul in folie alimentara si il dam la frigider pentru cel putin 2 ore. Dupa acest timp, aprindem cuptorul la foc mediu(180°C) si tapetam o tava mare cu hartie de copt. Eu am folosit tava de la aragazul clasic si am udat-o inainte de a pune hartia ca aceasta sa se fixeze mai bine. Rupem din aluat bucati cam de 25 de grame sau de marimea unei nuci mai mari si formam bile pe care le tavalim prin zaharul pudra. Stratul de zahar trebuie sa fie gros pentru ca se va mai topi cat timp se coc fursecurile. Pe masuram ce le formam si le tavalim prin zahar le asezam in tava pregatita dinainte...vom lasa distanta intre ele pentru ca se vor aplatiza putin la copt. Cand terminam de format toate fursecurile dam tava la cuptor pentru aproximativ 10- 12 minute. Nu le vom lasa prea mult pentru ca dupa racire se vor intari. Cand sunt coapte, le scoatem din tava si le lasam sa se raceasca complet. A doua, a treia zi(daca mai apuca) sunt si mai fragede. Le pastram in cutii/borcane care se inchid cu capac.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!