03.06.2021

Cartofi noi fierti si rumeniti in cuptor

Cartofii noi fierti si rumeniti in cuptor se gatesc usor si sunt deliciosi. Au crusta crocanta si miez moale, cremos. Daca nu este anotimpul in care se gasesc cartofi noi, putem folosi si cartofi vechi. Doar ca ii vom curata de coaja dupa ce ii fierbem...in rest se fac la fel.😍

Daca probati reteta mea de Cartofi noi si rumeniti in cuptor, va astept cu drag sa reveiti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

      


     Ingrediente:
  • 1 kg cartofi noi
  • sare
  • 2 linguri ulei








Mod de preparare:
Spalam bine cartofii in apa rece si ii frecam cu un burete aspru, apoi ii punem in oala in care ii vom fierbe. Adaugam peste ei o lingurita de sare si turnam apa cat sa ii acopere cu 2-3 degete. Punem oala pe foc si lasam cartofii la fiert pana intra furculita usor in ei. Eu am avut cartofi de dimensiuni diferite si i-am scos din oala pe masura ce s-au fiert. Cand sunt gata, ii punem intr-o strecuratoare si ii lasam sa se raceasca.
Cand sunt reci ii taiem in bucati potirvit de mari. Ii asezam intr-o tava antiaderenta fara sa ii suprapunem, ii stropim cu 2 linguri de ulei si ii presaram cu sare. Daca doriti, puteti asterne in tava hartie de copt. Dam tava la cuptorul preincalzit la foc mediu spre mare (220 °C ). Dupa 15-20 de minute verificam cartofii si daca s-au rumenit ii intoarcem si pe partea cealalta. Cand sunt gata ii scoatem pe un platou si ii putem servi….ca si garnitura la o friptura, cu branza rasa sau alaturi de o salata verde😉 Bunatate!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii, plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca❤. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti retetele mele de APERITIVE/GARNITURI.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!

Confidenţialitate si termeni

https://policies.google.com/technologies/partner-sites