25.05.2021

Desert la pahar cu sos de capsuni si crema mascarpone

Un desert delicios, rapid si usor de facut. Se poate face si cu alte fructe(visine, cirese, zmeura), iar piscoturile se pot inlocui cu biscuiti.💜


 Daca probati reteta mea de Desert la pahar cu sos de capsuni si crema mascarpone, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

     

   Ingrediente
  • Sos de capsuni:
  • 300 g capsuni
  • 3 linguri zahar
  • 1 lingurita zeama de lamaie     
    Crema mascarpone:
  • 250 g mascarpone
  • 250 ml smantana pentru frisca
  • 2 linguri zahar pudra
    In plus:
  • 7-8 piscoturi de sampanie 
Mod de preparare
Sos de capsuni:

Spalam capsunile sub jet de apa rece, indepartam coditele si le taiem in bucati mai mari. Le punem intr-o craticioara impreuna cu cele trei linguri de zahar si zeama de lamaie. Le fierbem la foc potrivit aproximativ 15 minute pana fructele se inmoaie si se formeaza un sos. Cand sosul este gata il lasam sa se raceasca complet.
Crema mascarpone:
Punem smantana in vasul mixerului sau in alt vas. Smantana si branza mascarpone trebuie sa fie reci, sa stea peste noapte in frigider. Incepem sa mixam smantana, si cand incepe sa devina cremoasa adaugam zaharul. O mai mixam putin pana aceasta devine ferma, apoi incorporam treptat branza mixand la viteza mica.
Asamblare:
Pentru acest desert eu am folosit 4 pahare cu volumul de 300 ml fiecare.
Taiem piscoturile in 5-6 bucati.
Pe fundul fiecarui pahar punem cateva bucati de piscot, apoi sos de capsuni. Acoperim sosul cu un strat de crema, punem iarasi piscoturi, sos, si ultimul strat de crema. Decoram dupa preferinta. Lasam desertul 1-2 ore in frigider, apoi il putem servi. Un deliciu de vara si nu numai.😊
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii. plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.


















2 comentarii:

  1. Anonim27/7/21

    Buna! Arata minunat acest desert la pahar! Puteti sa imi spuneti, va rog, daca se poate face si cu alte fructe? Ce altfel de fructe s-ar mai potrivi acestui desert??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata! Iti multumesc pentru apreciere...capsunile se pot inlocui cu banane, caise, zmeura, mure. O zi minunata!

      Ștergere

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!