31.05.2016

Dulceata de capsuni



O reteta simpla si fara conservanti .


loading...

       Ingrediente:
  • 4 kg de capsuni
  • 2 kg zahar
  • o lingura sare de lamaie(ori zeama de la o lamaie mare)




Mod de preparare:
Am spalat capsunile in apa rece si le-am pus sa se scurga de apa in strecuratoare .Cand s-au scurs le-am indepartat coditele .Capsunile mai mari le-am taiat in jumatati.
Am asezat straturi alternative de capsuni si zahar intr-un vas de tuci.
Am acoperit vasul cu capac si l-am lasat  4 ore ca fructele sa-si lase zeama (le puteti tine pana a doua zi in frigider).




Le-am pus la fiert la foc mic si am adaugat sarea de lamaie.Am amestecat usor din cand in cand in ele si am indepartat spuma care s-a format.
Am lasat capsunile  sa fiarba aproximativ o ora si un sfert pana dulceata a trecut proba picaturii (am luat cu o lingurita dulceata si am lasat-o sa cada pe o farfurie rece din frigider.Cand picaturile raman intregi ,dulceata este gata)
Am pus dulceata fierbinte in borcane sterilizate ,le-am inchis si le-am intors cu gura in jos pentru 10-15 minute, apoi le-am invelit intr-o patura si le-am lasat pana a doua zi sa se raceasca.
loading...
loading...

2 comentarii:

  1. Mama, ce frumusete, doamna Gicuta! Astea toate v-au iesit din portia data? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult!Mi-au iesit noua borcanele.Te pup,o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

});

Articole recente