16.10.2020

Prajitura cu morcovi

Prajitura cu morcovi este un desert rapid, contine ingrediente ieftine si la indemana oricui. Are o textura pufoasa, usor umeda, este aromata si foarte gustoasa…recomand cu drag reteta💜!

Daca probati reteta mea de Prajitura cu morcovi  sau orice alta reteta de pe blog, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata😊.Daca va plac retetele mele ma puteti urmari pe paginile de FacebookFacebook.😉.



    Ingrediente:
  • 3 oua de marime medie
  • 175 g zahar(7 linguri)
  • 100 ml ulei
  • 100 ml lapte
  • 250 g morcovi
  • 200 g faina(8 linguri)
  • coaja rasa de la o lamaie
  • 1 lingurita scortisoara pudra
  • 1 lingurita cu varf de bicarbonat stins intr-o lingura otet
  • un varf cutit de sare




Mod de preparare:
Aprindem cuptorul la foc mediu (180°C), apoi asternem hartie de copt intr-o tava(24x24cm). Daca doriti, puteti uda inainte interiorul tavaii ca hartia sa se aseze frumos in ea(eu asa am facut 😊 ).
Pregatim toate ingredientele ca sa le avem la indemana, apoi decojim morcovii si ii dam pe razatoarea fina. Spargem ouale in bolul mixerului sau in alt bol, punem sarea peste ele si le mixam pana devin spuma. Adaugam treptat zaharul si mixam bine ca acesta sa se dizolva complet. Turnam uleiul in fir subtire(in timp ce mixam), ca la maioneza, apoi laptele. Punem razatura de morcov si coaja de lamaie, scortisoara si bicarbonatul stins in otet. Mixam cateva secunde cu mixerul la viteza mica, apoi il lasam deoparte. Cu ajutorul unei spatule de bucatarie incorporam si faina cernuta. Turnam aluatul in tava pregatita dinainte si o dam la cuptor. Lasam prajitura sa se coaca aproximativ 45 de minute sau pana se rumeneste frumos deasupra. Dupa 40 de minute putem face testul cu scobitoarea: infigem o scobitoare in mijlocul prajiturii si daca iese curata, fara aluat prins de ea, inseamna ca este coapta. Daca nu, mai lasam cateva minute prajitura in cuptor si repetam testul scobitorii.
Cand este gata, scoatem tava din cuptor, lasam prajitura sa se racoreasca putin , apoi o scoatem cu hartie cu tot. Cand se raceste complet o portionam si cernem deasupra zahar pudra.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti TOATE RETETELE MELE DE LA A LA Z.

2 comentarii:

  1. Mulmumesc pentru reteta! E foarte buna prajitura. Am facut_o deja de doua ori. Folosesc in schimb mai putin zahar ( ai mei prefera prajiturile mai putin dulci) si cu aproximativ 50 g mai multa faina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Prajitura nu este una pretentioasa, se poate adapta dupa gustul fiecaruia. O seara frumoasa sa aveti!

      Ștergere

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!