04.08.2020

Vinete pane

Vinetele pane se fac usor, sunt ieftine si tare gustoase. Recomand sa incercati reteta si sper din suflet sa fie si pe gustul vostru❤.


Daca probati reteta mea de Vinete pane, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.
   
    Ingrediente:
  • 2 vinete mai micute
  • 2 oua
  • 6 linguri cu varf de faina
  • 3 linguri cu varf de pesmet
  • ½ lingurita praf de usturoi
  • boia de ardei dulce
  • piper macinat
  • sare
  • ulei pentru prajit vinetele


Mod de preparare:

Spalam vinetele, le stergem cu prosoape de hartie, apoi le taiem in rondele cam de 1 cm grosime. Asezam rondelele de vinata pe o tava/platou si le presaram cu sare pe amblele parti. Le lasam 10 minute, apoi le asezam intr-o strecuratoare si le lasam la scurs pentru aproximativ 30-35 de minute. Din cand in cand scuturam strecuratoarea ca sa se scurga bine vinetele.
*
Luam trei boluri: intr-unul dintre ele spargem ouale, adaugam putina sare, piper macinat si praful de usturoi, apoi le batem bine cu furculita. In al doilea bol punem 3 linguri cu faina iar in ultimul bol facem un amestec din trei linguri cu faina, 3 linguri cu pesmet si putina boia.
Trecem fiecare felie de vanata, mai intai prin faina, apoi prin ouale batute si la sfarsit prin amestecul de faina si pesmet. Daca este nevoie ne ajutam de o furculita.
Punem ulei intr-o tigaie( sa fie cam de un deget) si cand acesta se incinge punem vinetele la prajit. Focul trebuie sa fie mic spre mediu. Prajim vinetele pe ambele parti pana se rumenesc frumos. Cand sunt gata, le scoatem pe prosoape de hartie ca sa absoarba surplusul de ulei. Daca prajim vinetele in mai multe transe vom strecura uleiul ramas de la prima prajire sii daca este nevoie vom mai completa cu altul. Lasam vinetele sa se racoreasca, apoi le putem servi alaturi de mujdei, iaurt cu usturoi sau sos tzatziki. Mie imi plac mai mult reci 😊 Deliciu!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti reteta DOVLECEILOR PANE.

9 comentarii:

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!