30.08.2020

Paste cu ton si sos de rosii

Pentru ca mi-am facut mai multe provizii de la SuperMercato, in seara asta gatesc din nou italieneste.
Daca doriti si voi sa incercati aceste produse 100% italiene, le puteti comanda de aici....le recomand cu drag!




Daca probati reteta mea de Paste cu ton si sos de rosii, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut.



      Ingrediente:
  • 200 g paste fettuccine
  • 2 conserve cu ton in ulei de masline Rio Mare(80 g/cutie)
  • 400 g piure de rosii Passata Valfrutta
  • o ceapa
  • 2 catei de usturoi
  • sare
  • piper macinat
  • 2 linguri ulei
  • cateva frunze de busuioc


Aici gasiti reteta pentru piept de pui cu ciuperci si paste.






Mod de preparare:
Decojim ceapa si usturoiul, le spalam si le tocam marunt. Punem uleiul intr-o tigaie/cratita incapatoare si adaugam ceapa si usturoiul. Le calim cateva minute(2-3) pana acestea se inmoaie, apoi punem piureul de rosii si lasam sa fiarba cu totul la foc potrivit aproximativ 5-6 minute. Condimentam cu sare si piper.
Punem intr-un vas apa(cam 2 lititri) si o lingurita cu varf de sare. Cand apa clocoteste adaugam pastele si le fierbem conform instructiunilor de pe ambalaj(4 minute).
Tocam frunzele de busuioc marunt, le adaugam in tigaia cu sos, apoi scotem din apa pastele fierte, le scurgem si le punem si pe ele. Le amestecam in sosul de rosii, inchidem focul de sub tigaie si adaugam tonul din conserva. Eu l-am pus cu ulei cu tot. Amestecam cu grija sa nu se marunteasca tonul prea mult. Servim pastele de indata ce le terminam de gatit. Deliciu!!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca :). Puteti sa distibuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!