08.05.2020

Cartofi noi la cuptor

Daca nu este sezonul cartofilor noi, ii putem inlocui fara nicio problema si cu cartofi vechi...ies la fel de buni: crocanti la exterior si moi in interior😋😊.


Daca probati reteta mea de Cartofi noi la cuptor, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata💜.


     Ingrediente:
  • 1 kg cartofi
  • sare
  • piper
  • boia dulce
  • 2 linguri ulei




Mod de preparare:

Aprindem cuptorul la foc mediu spre mare(190-200°C).
Spalam bine cartofii cu un burete aspru, ii lasam la scurs, apoi ii taiem in rondele potrivit de groase…cam de un centimetru grosime.
Ii asezam intr-o tava, presaram peste ei sare, boia si piper dupa gust, apoi ii stropim cu ulei. Amestecam totul bine si asezam cartofii in tava fara sa ii suprapunem. Dam tava la cuptorul incins. Dupa 20-25 de minute verificam cartofii, si daca s-au rumenit pe partea de jos ii intoarcem si pe cealalta parte. Dupa alte 15 -20 de minute intepam un cartof cu furculita ca sa vedem daca este facut. Daca furculita intra usor in el inseamna ca sunt gata, daca nu, ii mai lasam putin. Cam asta-i tot...cartofi crocanti la exterior si moi in interior. Servim cartofii cu mujdei de usturoi sau sos Tzatziki(reteta aici)
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😍. Puteti sa distibuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti TOATE RETETELE MELE IN ORINE ALFABETICA.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu