07.02.2020

Pasta de susan(Tahini)

Pasta de susan se face usor, rapid si este muult mai ieftina decat cea din comert. Uleiul de masline se poate inlocui cu ulei de susan sau de floarea soarelui.

Daca probati reteta mea de Pasta de susan( tahini), va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut.


      Ingrediente:
  • 150 g seminte de susan
  • 75 ml ulei de masline
  • putina sare







Mod de preparare:
Punem semintele de susan intr-o tigaie preincalzita la foc mediu. Amestecam continuu(cam 3-4 minute dureaza) si avem grija ca semintele sa nu se arda.
Lasam semintele sa se raceasca complet, apoi le punem intr-un mixer vertical si incepem sa le zdrobim. Adugam putina sare si cate putin ulei si pasam in continuare pana obtinem o pasta care curge. Simplu, nu-i asa? 😊 Este un ingredient care se foloseste la humus. Se poate pastra mai mult timp in frigider(3-4 saptamani) intr-un borcanel care se inchide etans.
Aceasta pasta mi-a ajuns pentru doua portii de humus. Foarte simplu, nu-i asa? :)
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca :). Puteti sa distibuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti RETETE DE APERITIVE/GARNITURI.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!