... ... ){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'UA-78037107-6'); Pasta de naut(hummus) - Bunătăți din bucătăria Gicuței

08.01.2020

Pasta de naut(hummus)

Un preparat foarte sanatos, hranitor, delicios si usor de facut. Pasta de naut(hummus)se serveste pe felii de paine proaspata, prajita sau cu lipii libaneze. Recomand cu drag sa incercati si voi reteta💜.


Daca probati reteta mea de Pasta de naut(hummus), va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata💜. Daca va plac retetele mele, ma puteti urmari pe pagina mea de facebook  unde va astept cu multe retete delicioase ca sa aveti de unde va inspira😉.


     Ingrediente:
  • 250 g boabe uscate de naut
  • 4 catei de usturoi
  • 6 linguri ulei de masline
  • 3 linguri pasta de susan(tahini)
  • zeama de la o lamaie
  • sare
    Decor:
  • boia dulce
  • 1 lingura ulei de masline
  • cateva boabe de naut fierte
  • cateva frunze de patrunjel





Mod de preparare pasta de naut:
Spalam boabele de naut, apoi le punem la inmuiat peste noapte in apa rece. A doua zi scurgem apa in care s-a hidratat nautul, il clatim din nou si il punem la fiert. Eu l-am fiert in oala sub presiune timp de 30 minute. Daca il fierbeti intr-o oala clasica adaugati si un varf de lingurita cu bicarbonat de sodiu alimentar. Fierberea boabelor de naut dureaza aproximativ o ora si jumatate. Probati luand un bob intre doua degete, daca se zdrobeste cu usurinta, nautul este fiert suficient.
Transferam nautul fiert intr-o strecuratoare. Pastram putina zeama din care au fiert si cateva boabe pe care le vom folosi la decor. Clatim nautul cu apa calduta pentru a indeparta, pe cat posibil, cojile. Curatam usturoiul, il taiem in felii si il punem intr-un bol impreuna cu nautul. Incepem sa pasam boabele cu mixerul vertical adaugand treptat ulei de masline si zeama de lamaie. Spre sfarsit adaugam pasta de susan, 1-2 linguri din zeama pastrata si sare dupa gust. Punem pasta de naut(hummusul) intr-un bol si o ornam cu boabe de naut, boia, frunze tocate de patrunjel si ulei de masline. O servim pe felii de paine proaspata, prajita sau cu lipii. Un deliciu! 
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti RETETELE MELE DE LA A LA Z, 













*Pentru pregatirea pastei de naut vom avea nevoie de un mixer vertical sau un robot de bucatarie.
*Pasta de susan se gaseste in comert, dar se poate prepara si acasa. Vom folosi aproximativ 5 linguri cu seminte de susan si 1-2 linguri ulei de masline. Prajim putin semintele intr-o tigaie( fara sa le ardem), apoi le zdrobim cat mai fin cu mixerul vertical si le amestecam cu uleiul.

10 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Cu drag, si eu iti multumesc pentru aprecieri. O zi buna!

      Ștergere
  2. Anonim18/1/23

    Este un deliciu,multumim ptr reteta.👏👏👏👍👍👍

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag. Iti multumesc si eu pentru vizita si apreciei.

      Ștergere
  3. Anonim12/8/23

    Mulțumesc pentru rețeta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag,, iti multumesc si eu pentru aprecieri. O zi frumoasa!

      Ștergere
  4. Anonim9/2/24

    Se poate folsi si naut la borcan gata fiert ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cum sa nu. Treaba merge mult mai repede, iar preparatul va fi la fel de delcicios.

      Ștergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!