12.06.2019

Salata delicioasa cu cartofi si piept de pui

Un preparat gustos si satios care contine ingrediente simple, la indemana oricui. Noua ne place foarte mult si o facem destul de des.💜


Daca probati reteta mea de Salata delicioasa cu cartofi si piept de pui, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi.
      
    Ingrediente:
  • 500 g cartofi
  • un piept de pui (500 g) dezosat
  • 4 oua
  • 100 g masline fara samburi
  • 2 cepe rosii (mai mici decat un ou)
  • 1 lingura otet
  • 1 lingura iaurt gras
  • 2 linguri maioneza
  • sare
  • piper



Mod de preparare:

Curatam ceapa, o spalam si o taiem solzisori. O punem intr-un castronel, presaram un praf de sare peste ea si adaugam otetul. Amestecam bine si o lasam deoparte. Din cand in cand mai amestecam in ea.
Spalam pieptul de pui si il punem la fiert cu apa cat sa treaca peste el cu doua degete si un praf de sare. Indepartam spuma de cate ori este nevoie.
Punem si ouale la fiert si le fierbem 7-8 minute.
Intre timp decojim cartofii, ii spalam si ii taiem in cubulete potrivit de mari. Punem cubuletele intr-un castron si le acoperim cu apa.
Cand pieptul de pui este fiert il scoatem si il lasam la racit, apoi il taiem in cubulete.
Scurgem apa din cartofi, ii clatim cu alta apa rece, apoi ii punem in zeama in care am fiert carnea de pui. Cartofii vor prinde un gust bun. Ii fierbem la foc mic ca sa nu se sfarame. Cand sunt gata, ii scoatem intr-o strecuratoare si ii lasam la scurs si racit.
Intr-un bol mai mare punem cartofii, pieptul de pui, ceapa cu otet cu tot, ouale taiate in felii si maslinele taiate in rondele. Condimentam cu sare si piper, amestecam usor, apoi adaugam maioneza si iaurtul. Omogenizam si dam salata la frigider pentru cel putin o ora dupa care o putem servi. Simpla si delicioasa!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.😊
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti reteta PIEPTULUI DE PUI PANE.

12 comentarii:

  1. Minunata reteta,am facut-o,urmaresc cu mult interes toate retetele,sunt gustose,usoare,rapide.Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. pe caldura asta e excelenta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este. Te imbratisez cu drag si iti multumesc pentru vizita. O seara frumoasa!

      Ștergere
  3. Super delicioasă, Felicitări 😘😘😘😘😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Te mai astept si cu alte retete delicioase! <3

      Ștergere
  4. Anonim20/7/22

    Mulțumesc frumos pt rețetă!😘😘

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim31/1/23

    Delicioasă! 👋Ieri am descoperit blogul iar astazi am facut prima rețetă si cu siguranță o să mai fac si alte rețete🥰

    RăspundețiȘtergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!