21.01.2020

Pulpe de pui in bere, la cuptor

O reteta pe cat de simpla, pe atat de buna. Pulpe fragede si bune, insotite de un sos absolut delicios. Recomand cu drag sa le faceti si voi!💖


Daca probati reteta mea de Pulpe de pui in bere, la cuptor, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata.
     

    Ingrediente:
  • 6 pulpe de pui(1,3 kg)
  • sare
  • piper macinat
  • boia dulce de ardei
  • 500 ml bere
  • 5-6 catei de usturoi




Mod de preparare:
Parlim, curatam si spalam pulpele de pui. Le lasam la scurs, apoi le punem intr-un vas si le condimentam cu sare, piper si boia. Eu am folosit cam o lingurita si jumatate cu sare si cate o jumatate de lingurita de piper si boia. Le masam usor sa se distribuie uniform condimentele, apoi acoperim vasul cu folie alimentara si-l lasam asa cel putin o ora sa "intre" putin condimentele in carne. Daca timpul nu ne permite, omitem acest pas.
*
Asezam pulpele de pui intr-o tava, turnam berea (am folosit bere blonda, dar este foarte buna si berea neagra) pe langa ele si dam tava la cuptor(180-190°C ). Avem grija ca lichidul din tava sa nu scada prea mult in timpul prepararii. Daca scade, mai adaugam apa sau bere (eu am mai pus putina apa). La sfarsit trebuie sa ne ramana si putin sos in tava...o sa vedeti cat de bun este😋. Nu este nevoie sa le intoarcem si nu vom adauga nici  ulei ...carnea isi va lasa suficienta grasime. Din cand in cand luam cu lingura din sosul format in tava si punem peste pulpele de pui. Lasam la cuptor pana pulpele sunt bine patrunse si se rumenesc frumos deasupra. La mine a durat cam o ora si 10 minute...depinde cat de mari sunt pulpele, si de cuptor. La jumatate timpului de preparare(cam dupa 30 de minute)adaugam cateii de usturoi curatati de coaja si zdrobiti. Cand este gata, scoatem tava cu friptura din cuptor, o lasam 10 minute la "odihnit". Servim pulpele de pui cu garnitura de orez, piure sau o salata mare si gustoasa😋. Sa va fie de folos!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😗. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.








In imaginea de mai jos le-am facut in varianta "fara usturoi". Au venit niste prieteni la masa, iar unul dintre ei nu agrea usturoiul. Au iesit foarte bune si asa😉.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu