26.08.2019

Pui de curte la cuptor

Puiul la cuptor arata bine, miroase bine si este absolut delicios. Am ales sa-l condimentez simplu, doar cu sare, piper si cateva ramurele de cimbru. A iesit o bunatate!


Daca probati reteta mea de Pui de curte la cuptor, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


    Ingrediente:
  • un pui
  • sare
  • piper macinat
  • 4-5 catei de usturoi
  • 4 rosii mici
  • cateva ramurele de cimbru
  • 2-3 linguri ulei
  • un pahar cu vin alb







Mod de preparare:
Am curatat si spalat puiul, l-am despicat pe piept si l-am pus la scurs. Am decojit usturoiul si l-am taiat in felii. Cand s-a scurs puiul l-am asezonat cu sare si piper, iar pe sub pielea lui am introdus felii de usturoi. Am asezat puiul intr-o tava, am pus si rosiile, apoi l-am stropit cu uleiul. Am adaugat apa in tava(cam de un deget) si am pus de jur -imprejurul puiului ramurele de cimbru. Am sifonat o bucata de hartie de copt si am acoperit puiul cu ea. Am pus tava in cuptorul preincalzit la foc mediu spre mare (190-200°C). Cand apa din tava a scazut am adaugat vinul. Verificam, si daca zeama din tava scade mai completam pe parcurs cu apa sau vin. Dupa aproximativ o ora am intors puiul  pe partea cealalta si am mai turnat putina apa. Dupa alte 45 de minute am inlaturat hartia de copt si am stropit puiul cu zeama din tava. L-am mai lasat aproximativ 15 minute cat sa se rumeneasca frumos. Cam asta-i tot....tare gustos a fost! Daca nu aveti pui de curte puteti face aceasta reteta si cu pui din comert, doar ca trebuie scurtat timpul de gatire.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distibuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete de MANCARURI CU CARNE/PESTE.








Aici gasiti reteta PUIULUI PE STICLA.
Aici gasiti reteta PUIULUI IN PUNGA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu