04.07.2019

Pulpe de pui pe varza la cuptor

Daca nu avem rata sa o punem pe varza, merg si niste pulpe, nu-i asa? 😊 O reteta excelenta pe care o recomand cu mare drag!❤


Daca probati reteta mea de Pulpe de pui pe varza la cuptor,  va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut.Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata.

      
    Ingrediente:
  • 2 buc varza proaspata (2,500 kg)
  • 6 pulpe de pui( 1,500 kg)
  • 3 rosii mari
  • o lingura pasta de ardei si rosii(se poate inlocui cu pasta de rosii)
  • boia dulce
  • sare
  • piper macinat
  • o ceasca de bors(se poate inlocui cu apa/supa)
  • 3 linguri ulei
  • o legatura de marar



Mod de preparare:
Parlim, curatam si spalam pulpele de pui, apoi le lasam la scurs. Cat timp se scurg pregatim varza: indepartam primele foi, apoi o tocam fideluta. O punem intr-un bol mai mare, presaram peste ea o lingura rasa cu sare, apoi o frecam cu aceasta. O lasam deoparte.
Incingem uleiul intr-o cratita mai mare si calim(foarte putin, doar cat sa-si schimbe culoarea) pe ambele parti pulpele de pui. Cand sunt gata, le scoatem pe un platou si cand se racoresc le condimentam (pe toate partile) cu sare, piper si boia. Le masam usor sa repartizam uniform condimentele. In cratita cu ulei in care am calit carnea de pui punem varza tocata(cu tot cu zeama care si-a lasat-o) si o calim 4-5 minute. Adaugam rosiile taiate in felii potrivite, pasta de ardei si rosii(bulion) si piper macinat. Amestecam, lasam sa fiarba cu totul 2-3 minute si transferam varza intr-o tava de cuptor. Turnam peste varza o cescuta cu bors( apa/supa) si asezam pulpele de pui deasupra, peste varza. Dam tava la cuptor(foc mediu) pentru aproximativ o ora si un sfert sau pana varza si pulpele sunt bine patrunse. Verificam din cand in cand, si daca este nevoie mai adaugam bors sau apa. Cand sunt gata presaram marar tocat. DE-LI-CIU!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😗. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.

















4 comentarii: