25.07.2019

Ciuperci umplute cu cascaval, la cuptor

Un aperitiv sau o cina rapida, buna si gustoasa. Ne plac tare mult, sper sa fie si pe gustul vostru. Haideti sa cititi mai jos reteta! 😉

Daca probati reteta mea de Ciuperci umplute cu cascaval la cuptor, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut...toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.
      

    Ingrediente:
  • 7 ciuperci mari(600 g)
  • 1 ceapa potrivita ca marime
  • 3 catei mari de usturoi
  • 75 g cascaval ras
  • 2-3 linguri cu ulei
  • sare
  • piper macinat
  • cateva fire de patrunjel






Mod de preparare:

Curatam ciupercile, inclusiv piciorusele acestora pe care le vom toca marunt. Punem ciupercile intr-un bol si presaram putina sare peste ele. Le lasam deocamdata deoparte.
Curatam ceapa si usturoiul. Ceapa o tocam marunt si usturoiul il maruntim prin presa speciala. sau il putem zdrobi/pisa. 
Incingem 2 linguri cu ulei intr-o cratita si punem ceapa. Cand se inmoaie, adaugam usturoiul, apoi piciorusele maruntite ale ciupercilor. Presaram putina sare si calim legumele pana scade tot lichidul lasat de ciuperci. Condimentam cu piper si sare (doar daca mai este nevoie). La sfarsit adaugam patrunjelul tocat marunt.
Asezam ciupercile intr-o tava/vas. Punem cate o lingurita plina din amestecul de legume, apoi cascavalul ras. Adaugam o lingura de ulei in tava cu ciuperci, apoi o punem in cuptor(foc mediu) pentru aproximativ 30 de minute sau pana ciupercile se inmoaie si cascavalul de deasupra se topeste si prinde o culoare frumoasa. Cand sunt gata, scoatem tava cu ciupercile din cuptor, le asezam pe un platou si cand se mai racoresc le putem servi. Cam asta-i reteta mea…simpla si buna! Pofta buna!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru insipiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu