18.03.2019

Ciuperci umplute cu legume

Ciupercile umplute cu legume se pregatesc usor si sunt excelente. Recomand cu drag sa faceti si voi...chiar portie dubla 😊. 


Daca probati reteta mea de Ciuperci umplute, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


     Ingrediente:
  • 6 ciuperci mai marisoare (400 g)
  • o cepa
  • 3 catei de usturoi
  • ½ ardei gras/capia rosu
  • cateva fire de patrunjel
  • boia
  • piper
  • sare
  • 3-4 linguri ulei





Mod de preparare:
Curatam si spalam ciupercile si piciorusele acestora. Lasam ciupercile la scurs.
Intre timp curatam si spalam restul legumelor si le tocam marunt. La fel tocam si piciorusele ciupercilor. Incingem 2 linguri de ulei intr-o tigaie mai mica si adaugam ceapa si usturoiul. Cand se inmoaie, punem piciorusele ciupercilor, apoi ardeiul. Punem putina apa (1-2 linguri) si lasam legumele la inabusit pana se inmoaie. Condimentam cu boia, sare si piper, apoi adaugam patrunjelul tocat. Asezam ciupercile intr-un vas/ tava si presaram putina sare peste ele. Umplem fiecare ciupercuta cu cate o lingurita plina din amestecul de legume. Stropim totul cu 1-2 linguri de ulei si dam tava la cuptor(foc potrivit) pentru aproximativ 25-30 de minute sau pana ciupercile sunt bine gatite. In timpul prepararii adaugam 1-2 linguri cu apa in tava cu ciuperci. Cand sunt gata, presaram deasupra ciupercilor putin patrunjel verde tocat. Bunatate!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.

2 comentarii:

  1. Felicitări doamnă pentru rețeta,sunt un admirator al pagini de grup, dar am o mică completare pe care vreau să o fac,în loc de ulei se poate adăuga unt sau margarină, le dau un plus la gust!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna!Iti multumesc si ma bucur mult ca iti plac postarile mele si ca imi esti alaturi. Desigur, se poate adauga si unt...eu am folosit ulei deoarece le-am facut de post. Iti multumesc pentru vizita si comentariu, o seara frumoasa!

      Ștergere