13.03.2019

Varza cu ciolan afumat

O mancare usor de facut, aromata si gustoasa. Se poate face simpla, fara ciolan sau ciolanul se poate inlocui cu alta carnita sau carnati. Recomand cu drag sa o faceti si voi!


Daca probati reteta mea de Varza cu ciolan afumat, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


    Ingrediente:
  • o varza mare proaspata(1, 200 kg)
  • 300 g ciolan afumat
  • o lingura untura solida sau 3 linguri ulei
  • o cescuta cu bors sau apa
  • 1 lingura cu bulion/pasta de tomate
  • cimbru uscat
  • piper macinat
  • sare
  • cateva fire de marar




Mod de preparare:

Indepartam frunzele exterioarei ale verzei si o clatim sub jet de apa rece, dupa care o lasam la scurs.
O taiem fideluta si o punem intr-un bol mare. Presaram peste ea ½ lingurita sare si o frecam cu aceasta. Taiem ciolanul in felii potrivite(am ales partea mai grasa cu soric) si il rumenim in untura(uleiul) incinsa. Adaugam varza tocata peste bucatile rumenite de ciolan, amestecam si o calim aproximativ 5 minute. Turnam o cescuta cu bors/apa si dam cratita cu varza la cuptor. Dupa 15-20 minute din momentul in care incepe sa fiarba adaugam condimentele, sare dupa gust si bulionul. Mai lasam la cuptor pana varza este bine facuta(aproximativ un sfert de ora) si la sfarsit adaugam mararul tocat. Servim varza cu mamaliguta si ardei iute. Bunatate! :)
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😗. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!