09.11.2018

Fursecuri fragede

Sunt fragede si delicioase aceste fursecuri, iar aluatul se poate taia cu diferite forme. Cu siguranta va fi un desert foarte apreciat de cei mici, si daca le faceti impreuna cu ei vor fi si mai incantati.💜



Daca probati reteta mea de Fursecuri fragede, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


   Ingrediente:
  • 125 g unt gras(82% grasime)
  • 50 g untura solida 
  • 175 g zahar pudra 
  • 400 g faina 
  • 2 galbenusuri 
  • 1 lingurita praf de copt 
  • 1 lingurita extract de vanilie(esenta) 
  • un varf cutit de sare 
    In plus:
  • gem de caise sau orice gem aveti 
  • zahar pudra vanilat pentru finisat 



Mod de preparare:
Scoatem untul inainte cu cel putin o ora din frigider si il taiem cubulete. Cand il vom folosi trebuie sa fie moale, la temperatura camerei.
Mixam untul si untura cateva secunde, adaugam zaharul pudra, sarea si vanilia. Continuam mixarea inca 3-4 minute pana compozitia devine ca o crema. Adaugam pe rand galbenusurile si mixam bine dupa fiecare. Lasam mixerul deoparte si incepem sa adaugam faina cernuta si amestecata cu praful de copt. Framantam rapid, fara sa insistam. Aluatul va fi putin mai moale. Il imparim in doua bucati pe care le infasuram in folie alimentara si le punem la frigider pentru cel putin o jumatate de ora.
Dupa acest timp aprindem cuptorul la foc mediu(170-180°C) si tapetam o tava cu hartie de copt.
Scoatem o bucata de aluat din frigider si o intindem pe blatul de lucru usor infainat. Infainam si sucitorul daca este nevoie. Grosimea foii de aluat trebuie sa fie de 3-4 mm. Decupam cu diferite forme(inimioare, flori, etc.) aluatul. La jumatate din ele decupam cu o forma mai mica si mijlocul (vedeti fotografiile de mai jos). Le luam usor cu lama unui cutit si le asezam in tava. Le coacem aproximativ 10 minute sau pana devin usor aurii pe margini. Marginile care ne raman de la decuparea aluatului le adunam si le strangem in maini, fara sa le framantam. Intindem din nou si decupam fursecuri.
Cu aluatul ramas in frigider procedam la fel ca mai sus. Cand fursecurile sunt complet reci le ungem cu dulceata(pe cele intregi) si le lipim cu cele perforate. Le pudram cu zahar. Cu cat stau mai mult cu atat se fragezesc si sunt si mai bune. Sper ca v-am facut pofta si le faceti si voi! 😊 Daca nu aveti sau nu vreti sa folositi untura o puteti inlocui cu 75 g de unt. 
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti reteta pentru TURTA DULCE GLAZURATA.

6 comentarii:

  1. Si cu praful de copt ce facem? Il folosim la prajitura urmatoare?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Natasa, in primul rand iti multumesc pentru vizita si in al doilea rand pentru atentionare. Am omis sa scriu cand se adauga....si eu sunt om si mai gresesc :) Am completat acum in reteta. O seara frumoasa!

      Ștergere
    2. Anonim29/11/22

      Ești oarbă?Citește ca lumea explicațiile și ai să găsești cum făina se amestecă cu praful de copt!Răutate!Urât!😡☹🤢🙈

      Ștergere
  2. Super bune fursecurile! Mulțumesc pentru rețetă! 🤗😘

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua! Azi i-am facut si sunt SUPER gustoși. Multumim mult pt rețeta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Ma bucur tare mult ca v-a placut. O zi frumoasa si iti multumesc si eu pentru aprecieri.

      Ștergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!