13.08.2018

Ciuperci inabusite cu vin si usturoi

Simplu si bun acest preparat. Il puteti folosi ca si garnitura sau il puteti consuma cu o mamaliguta moale si fierbinte, asa cum am facut noi. Recomand reteta cu drag💜!


Daca probati reteta mea de Ciuperci inabusite cu vin si usturoi, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


    Ingrediente:
  • 1 kg ciuperci proaspete
  • 5-6 catei de usturoi
  • un pahar cu vin alb
  • 3 linguri ulei
  • boia de ardei
  • piper macinat
  • sare
  • cateva fire de marar


Mod de preparare:
Curatam ciupercile si piciorusele acestora. Daca este nevoie le trecem sub un jet de apa rece, apoi le lasam la scurs sau le tamponam cu servetele. Le taiem in felii potrivit de mari.
Incingem uleiul intr-o cratita, adaugam ciupercile si putina sare. Amestecam si acoperim partial cratita cu un capac si lasam ciupercile sa se inabuse pana se evapora toata apa formata. Amestecam ocazional in ele. Cand ciupercile incep sa sfaraie amestecam mai des si le lasam 2-3 minute sa se rumeneasca usor. Dupa acest timp, adaugam vinul si lasam sa fiarba in continuare cateva minute pana lichidul scade aproape de tot. Condimentam cu boia, piper si sare, apoi adaugam usturoiul zdrobit sau trecut prin presa. La sfarsit presaram mararul tocat. Sunt excelente cu mamliguta moale sau ca si garnitura la friptura.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii pus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe RETETE DE POST.











6 comentarii: