14.03.2016

Tocanita de ciuperci





O tocanita delicioasa si de nerefuzat.
     
loading...

Ingrediente:

  • 1 kg ciuperci proaspete
  • 4 cepe
  • o capatana mica de usturoi
  • o mana de ardei gras rosu si verde (am folosit congelat)
  • 250 ml suc de rosii

  • o cescuta de apa
  • 4-5 linguri ulei
  • boia
  • sare
  • piper
  • o legatura marar



Mod de preparare:
Curatam,spalam si taiem ceapa si usturoiul.
Le punem la calit in uleiul fierbinte pentru aproximativ 5 minute apoi adaugam ardeiul cubulete si ciupercile curatate, spalate si feliate.





Le lasam sa fiarba acoperit in suc propriu pentru cca 10 minute, dupa care punem sucul de rosii, apa, boia, sare si piper.Dam cratita la cuptor pentru aproximativ 15-20 de minute pana sosul scade si se ingroasa putin.
La sfarsit adaugam marar verde tocat. Servim tocanita alaturi de mamaliguta.
Sa va fie de folos!😏

Aici gasiti mai multe retete cu bunatati din bucataria mea.








 

loading...
loading...

3 comentarii:

  1. Cu siguranta voi incerca!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim16/4/16

    Foarte buna,dar eu vreau sa va intreb de unde ati luat aceea cratita,este cumva groasa la material si mai grea,emailata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Intr-adevar, cratita este groasa si emailata... o am de cativa ani, nu mai imi amintesc de unde am cumparat-o.

      Ștergere

..

Articole recente