23.03.2016

Ciulama de ciuperci (de post)


Buna de te lingi pe degete 🌝

loading...

      Ingrediente:
  • 500 g ciuperci proaspete
  • o ceapa
  • 4 linguri ulei
  • 2 linguri faina
  • 1/2 lingurita de vegeta
  • sare
  • piper
  • cateva fire de patrunjel(optional)


    Mod de preparare:
    Am curatat, spalat si taiat ciupercile. Le-am pus la fiert intr-o oala cu apa impreuna cu ceapa curatata . impreuna cu ceapa curatata. Le-am fiert aproximativ 25 de minute.
    Am pus o cratita pe foc cu uleiul.
    Cand uleiul s-a incins  am adaugat faina si am amestecat pana a inceput sa se coloreze usor.




    Am turnat aproximativ 300 ml din zeama in care au fiert ciupercile si1/2 lingurita de vegeta. 
    Am amestecat continuu pana sosul s-a ingrosat apoi am adaugat ciupercile, sare si piper dupa gust. Dupa 5-6 minute de fierbere, ciulamaua a fost gata. Sa va fie de folos!😘

    Aici gasiti mai multe retete cu bunatati din bucataria mea.








loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..

Articole recente