11.07.2018

Prajitura cu visine

Prajitura cu visine sau cu orice fructe de sezon este un desert rapid si delicios. Chiar daca nu am separam ouale, a iesit o prajitura destul de pufoasa.Va invit cu drag sa probati reteta.💜
.

 Daca probati reteta mea de Prajitura cu visine, va astept cu drag sa reveniti si sa-mi spuneti cum v-a reusit. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite
     

    Ingrediente:
  • 3 oua 
  • 1 pahar mic de iaurt(150 ml) 
  • 1 pahar cu zahar 
  • 1 pahar cu ulei 
  • 3 pahare cu faina 
  • 1 lingurita esenta de vanilie 
  • 1 lingurita coaja de lamaie
  • 1 lingurita praf de copt 
  • un varf cutit de sare 
  • 650-700 g visine + 2 linguri de zahar(zahar optional)-se pot folosi visine congelate sau din compot(fara samburi) 


Mod de preparare: 

Ca masura vom folosi acelasi pahar de150 ml de la iaurt.
Spalam visinile si le scoatem samburii. Presaram 2 linguri de zahar peste ele si le lasam sa stea1-2 ore. Le putem folosi ca atare sau putem folosi visine din compot sau congelate. Dupa acest tim, punem visinile intr-o strecuratoare, la scurs.
Aprindem cuptorul la foc mediu(170-180°C).
Spargem ouale in vasul mixerului sau in alt bol, adaugam sarea peste ele si incepem sa le mixam. Adaugam zaharul in 2-3 reprize si mixam pana acesta se dizolva. Punem iaurtul, apoi turnam uleiul in fir subtire. Aromatizam cu vanile si coaja de lamaie, si lasam mixerul deoparte. Cernem faina cu praful de copt si o incorporam treptat cu o spatula in amestecul de oua. Tapetam o tava(25x35 cm) cu hartie de copt, punem aluatul si nivelam. Asezam deasupra visinile si dam tava la cuptor pentru 35-40 de minute sau pana prajitura trece testul scobitorii: infigem o scobitoare in mijlocul prajiturii si daca iese curata, fara aluat prins de ea, inseamna ca este coapta. Cand este gata, lasam prajitura sa se racoreasca, apoi o scoatem  din tava cu hartie cu tot si o lasam sa se raceasca complet. O portionam si o servim cu mare pofta :) 
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu