23.07.2018

Mancare de fasole verde cu carne, la cuptor

Si acest fel de mancare ne place si il prepar, mai ales vara, cu fasole verde proaspata. Are un gust deosebit si imi place sa inting cu coaja de paine in sosul delicios.😋 



Daca probati reteta mea de Mancare de fasole verde cu carne, la cuptor, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


    Ingrediente:
  • 500 g fasole verde(se poate folosi si congelata sau la borcan) 
  • 350-400 g carne de pui(am folosit un piept de gasca) 
  • 1 ceapa 
  • 1 lingura pasta de rosii 
  • 1 lingura rasa cu faina 
  • 2-3 linguri ulei 
  • boia 
  • piper 
  • sare 
  • o frunza de dafin 
  • cateva fire de marar 


Mod de preparare:

Daca folositi pui din comert incingeti uleiul intr-o cratita si rumeniti bucatile de pui.
Eu am folosit un piept de gasca pe care mai intai l-am fiert pe jumatate, apoi am desfacut carnea de pe oase si am rumenit-o intr-o cratita cu uleiul incins. Cand a fost gata, am scos carnea si in acelasi ulei am pus cepa curatata, spalata si tocata marunt. Cand aceasta s-a inmuiat si a devenit sticloasa am adaugat fasolea verde(am indepartat capetele, am rupt-o in jumatati si am spalat-o bine inainte). Am inabusit-o 2-3 minute impreuna cu ceapa, apoi am pus din zeama in care am fiert carnea cat sa o acopere. Se poate pune apa sau supa de legume. Am adaugat o frunza de dafin si am dat cratita la cuptor la foc mediu. Cand fasolica s-a patruns, am adaugat carnita si pasta de rosii. Am mai lasat la cuptor aproximativ 10 mintue, apoi am condimentat cu boia, sare si piper. Am ingrosat sosul cu o lingura rasa de faina desfacuta in putina supa. Dupa alte 5 minute am oprit cuptorul si am presarat deasupra mancarii mararul tocat. Deliciu!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.






2 comentarii: