15.06.2016

Salata de fasole galbena cu maioneza

Se prepara super usor, este racoritoare si plina de savoare. Rece, de la frigider, este o bunatate…mai ales vara😉.


Daca probati reteta mea de Salata de fasole galbena cu maioneza, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


     Ingrediente: 
  • 500 g fasole galbena pastai
  • 1/2 legatura marar
  • 3 catei de usturoi
  • sare
    Maioneza:
  • un ou de marime medie
  • 100 ml ulei
  • un varf cutit de sare
  • 1 lingura zeama de lamaie



Mod de preparare:
Curatam pastaile de fasole indepartand capetele, apoi le spalam cu apa rece.
Punem o oala pe foc cu aproximativ un litru si jumatate de apa si o jumatate lingurita de sare. Cand apa da in clocot adaugam pastaile si le lasam sa fiarba. Cand sunt patrunse le scoatem intr-o strecuratoare si le lasam la scurs si racit.
Intre timp facem maioneza: punem oul si un varf cutit de sare in vasul blenderului. Mixam cateva secunde, apoi incepem sa adaugam uleiul in fir subtire. In timp ce turnam uleiul mixam continuu. Intr-un minut -doua maioneza va fi gata. La sfarsit adaugam zeama de lamaie dupa gust.
*
Taiem pastaile de fasole in bucatele mici, le punem intr-un bol si adaugam peste ele usturoiul zdrobit si putina sare. Amestecam, apoi incorporam si maioneza. Gustam si daca este nevoie mai adaugam sare sau zeama de lamaie. La sfarsit punem si mararul tocat. Dam salata la frigider pentru cel putin o ora, apoi o servim pe felii de paine proaspata sau prajita. Cam asta-i tot…simplu si delicios.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspitratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu APERITIVE/GARNITURI.







Aici gasiti reteta PASTAILOR INABUSITE CU USTUROI.


12 comentarii:

  1. Anonim7/5/22

    Mulțumesc pentru rețete

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, iti multmesc si eu pentru vizita si aprecieri!

      Ștergere
    2. Anonim27/6/22

      Foarte bună! Mulțumesc frumos pentru rețetă!

      Ștergere
    3. Anonim30/6/22

      Multumim pt retete ,numai bine va doresc!😋😍

      Ștergere
    4. Anonim20/7/22

      Mulțumesc frumos pentru rețete

      Ștergere
  2. Anonim29/6/22

    Mulțumesc mult pentru reteta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag, iti multumesc si eu pentru vizita si aprecieri. O zi minunata!

      Ștergere
  3. Anonim8/7/22

    Multumim frumos ptr retete foarte bune si gustoase ,superbe sa fiti sanatoasa sa ne mai dati idei de retete .

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim8/7/22

    Maria din P. Neamt

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim20/7/22

    Retete foarte bune!Multumim!

    RăspundețiȘtergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!