29.07.2018

Chiftelute in aluat de foietaj

Gata, am venit si cu rezultatul final. Va place cum arata? Sunt delicioase si aspectuase. Cu siguranta vor fi apreciate de cei dragi voua.❤


Daca probati reteta mea de Chiftelute in aluat de foietaj, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


    Ingrediente
  • un pachet aluat foietaj(450 g) 
  • un galbenus+1lingura de lapte (pentru uns aluatul) 
   Pentru chiftelute:
  • 500 g carne tocata de porc(puteti folosi amestec) 
  • o ceapa 
  • 5 catei de usturoi 
  • un ou 
  • 3 linguri rase cu pesmet 
  • sare 
  • piper 
  • cate ½ legatura marar si patrunjel 
  • faina pentru tavalit chiftelele 


Mod de preparare:

Aluatul il lasam din timp la dezghetat.
Aprindem cuptorul la foc mediu spre mare(180-190°C). Punem hartie de copt intr-o tava. Eu am udat tava ca hartia sa stea lipita de ea.
Punem carnea tocata intr-un bol si adaugam peste ea: ceapa data pe razatoarea cu orificii mici, usturoiul zdrobit, pesmetul, oul si verdeata tocata marunt. Condimentam cu sare si piper, apoi omogenizam.
Din amestecul de carne formam 16 bile pe care le tavalim prin faina.
Intindem putin aluatul de foietaj incat sa ajunga la o lungime de 16-17 cm. Cu o rola zimtata sau cutit indreptam marginile si taiem aluatul in 16 fasii (cam de 1cm latime). Luam cate o bila de carne si infasuram pe ea cate o fasie de aluat ca si cand am infasura sfoara pe un ghem. Asezam chiftelele astfel formate in tava, apoi le ungem cu galbenusul batut cu laptele. Dam tava la cuptor pentru aproximativ 25-30 de minute sau pana aluatul se rumeneste frumos. Cand sunt gata le asezam pe un platou si cand se mai racoresc le putem servi. Sunt delicioase si aspectuase.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu APERITIVE/GARNITURI.









Un comentariu:

  1. Ce Idee buna! Am sa fac si eu.👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻🙋🏻‍♀️

    RăspundețiȘtergere

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!