04.12.2016

Chiftelute in aluat de bere

Bune de mancat si la pranz si seara si bune de luat si la pachet . Multumesc Gaby, pentru reteta.😘


loading...
       Ingrediente
       Aluat:

  • 200 g faina
  • 125 ml bere
  • 2 linguri ulei de masline
  • 1 lingurita drojdie granule
  • un varf cutit de sare

       Chiftele:
  • 350 g carne pentru chiftele, pregatita ca aici
       In plus:
  • un ou pentru uns
  • seminte de mac si susan(optional)




    Mod de preparare:
    Am cernut faina intr-un bol si am amestecat-o cu drojdia uscata apoi am turnam berea, uleiul si sarea.
    Am amestecat bine toate ingredientele, apoi am transferat aluatul pe masa de lucru si l-am framantat aproximativ 10 minute.
    Am impartit aluatul in noua bile .La fel si carnea de chiftele.
    Am intins fiecare bila de aluat intr-o forma rotunda si am pus cate o chifteluta(neprajita) in centru.




    Am strans marginile aluatului la mijloc si am apasat usor.
    Am asezat bilele astfel formate intr-un vas uns cu unt, cu partea stransa in jos.
    Le-am lasat la crescut un sfert de ora,apoi le-am uns cu ou si am presarat deasupra lor seminte de mac si de susan.
    Am introdus vasul in cuptorul preincalzit,pentru 35-40 de minute.Sunt o bunatate !!Le servim calde sau reci.
    Sa va fie de folos!
    Aici gasiti si alte retete cu bunatati din bucataria mea.









    loading...
    loading...

    Un comentariu:

    1. Felicitări! arată nemaipomenit. Am sa le încerc cu siguranță. S-ar putea face si de post!!!!

      RăspundețiȘtergere

    p.b.
    });

    Articole recente