02.07.2018

Chiftelute din dovlecei, la cuptor

Va recomand aceste chiftelute deoarece se prepara rapid, sunt gustoase si mult mai sanatoase decat cele prajite.😍

Daca probati reteta mea de Chiftelute din dovlecei, la cuptor, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.



    Ingrediente:
  • 2 dovlecei (aproximativ 500g)
  • un morcov (150g)
  • 150 g branza telemea
  • un ou
  • 2-3 linguri faina
  • 2-3 linguri pesmet
  • o legatura marar
  • sare
  • piper

Mod de preparare:
Spalam dovleceii, ii curatam de coaja si seminte, apoi ii dam pe razatoarea cu orificii mici. Ii punem intr-un bol, presaram putina sare peste ei si ii lasam sa stea asa in jur de 15 minute sa iasa apa din ei. Curatam si spalam morcovul, apoi il fierbem pe jumatate.
Stoarcem bine dovleceii si adaugam peste ei: branza si morcovul dati pe razatoare si mararul tocat marunt. Amestecam toate ingredientele, apoi punem oul batut cu furculita. Omogenizam si adaugam faina, cat sa ne iasa o compozitie legata. Potivim gustul de sare si piper, apoi luam cu mana din compozitie si formam bile pe care le “tavalim” prin pesmet. Aplatizam bilele si le punem intr-o tava tapetata cu hartie de copt si unsa cu ulei. Dam tava la cuptorul preincalzit(foc mediu) pentru aproximativ 30-35 de minute sau pana chiftelutele se rumenesc frumos. Le servim calde sau reci, simple, cu mujdei de usturoi sau sos Tzatziki.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😗. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Stoarcem bine dovleceii si ii amestecam cu branza data pe razatoare
Aici gasiti mai multe retete cu APERITIVE/GARNITURI.










2 comentarii: