25.06.2018

Ciorba de dovlecei dreasa cu ou si smantana

Ciorba de dovlecei dreasa cu galbenus de ou si smantana este o ciorba usor de preparat si nu necesita prea mult timp. Va recomand cu drag sa incercati reteta. O puteti acri cu bors, otet sau zeama de lamaie. De asemenea, smantana o puteti inlocui cu iaurt tip grecesc. Puteti adauga in plus si alte legume (radacina de patrunjel sau pastarnac). Haideti sa vedeti ce ingrediente am folosit eu si cum am preparat aceasta delicioasa ciorba.😊

Daca probati reteta mea de Ciorba de dovlecei dreasa cu ou si smantana, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite! 💚



      Ingrediente:
  • 3 dovlecei 
  • o ceapa 
  • un morcov 
  • o bucatica de telina 
  • un ardei gras rosu 
  • 2 catei mari de usturoi 
  • 4 galbenusuri(puteti folosi si mai putine) 
  • 6 linguri smantana groasa(aproximativ 200 g) 
  • 2 linguri ulei 
  • zeama de lamaie 
  • sare 
  • piper 
  • o legatura de marar 



Mod de preparare:

Curatam, spalam si taiem in cuburi ceapa, morcovul si ardeiul.
Telina curatata si spalata o dam pe razatoarea cu orificii mici(o puteti taia in cubulete sau cum preferati).
Punem uleiul in oala in care vom prepara ciorba, adaugam legumele taiate( mai putin dovleceii) si putina apa(1-2 linguri). Lasam la inabusit 3-4 minute, apoi turnam aproximativ un litru si jumatate de apa si lasam sa fiarba in continuare la foc potrivit. Daca apa scade prea mult mai adaugam alta fierbinte.
Cand legumele sunt aproape fierte adaugam dovleceii curatati de coaja si taiati in cubulete. Zdrobim cei doi catei de usturoi si ii punem si pe ei in oala cu ciorba. Continuam fierberea inca 10-15 minute, apoi verificam ca legumele sa fie fierte. Adaugam sare, piper si zeama de lamaie dupa gust. Scoatem din oala 3 polonice cu zeama si oprim focul de sub oala.
Separat, batem galbenusurile cu smantana si adaugam cate putina zeama fierbinte in timp ce amestecam energic cu un tel.
Turnam in fir subtire amestecul in oala cu ciorba(amestecam cu telul), apoi punem mararul tocat. Gata, am terminat! :) Este o ciorbica rapida, usor de preparat si tare buna.
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu SUPE/CIORBE.









Aici gasiti reteta pentru CIORBA DE FASOLE GALBENA CU DOVLECEL.



Aici gasiti reteta CHIFTELUTELOR DIN DOVLECEI.

12 comentarii:

  1. Ce bine arata... Promit ca o voi găti și eu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! iti recomand reteta cu incredere. O seara frumoasa! <3

      Ștergere
  2. Felicitari pentru retete. Am citit si notat cateva. Reteta de ciorbica de dovlecei e dementiala. Am uitat sa mentionez ca sunt fan dovlecei si leustean :). Sigur am sa prestez azi aceasta reteta, cu dovlecei proaspeti din gradina. Imi plac retetele tale. Sunt simple, usor de gatit si foarte inspirate. Multumesc ca existi :* .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te imbratisez cu drag si iti multumesc si eu pentru aprecieri si vizaita.

      Ștergere
  3. Delicioasa! Mulțumesc pentru inspirație!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mult drag! Iti multumesc si eu pentru vizita si comentariu. O seara frumoasa sa aveti!

      Ștergere
  4. am facut ciorbita asta urmând reteta. a ieșit foarte bună.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca v-a placut. O noapte linistita sa aveti!

      Ștergere
  5. Anonim1/11/22

    A ieșit foarte buna, Multumesc de rețeta ❤️❤️❤️😘

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim24/1/23

    multumim pt.reteta este f.f.buna aştept şi alte retete

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag! Ma poti urmari pe pagina de FB unde va dau in fiecare zi idei de retete: https://www.facebook.com/bunatatidinbucatariagicutei

      Ștergere