14.05.2018

Chec aromat cu iaurt si lamaie

Va spun de la inceput ca recomand reteta cu incredere si drag. Este un chec usor umed si fraged, parfumat si aromat. Se pregateste foarte usor si nu este nevoie sa separam ouale...le batem intregi💜 . Ingredientele le vom masura cu paharul de iaurt.


Daca probati reteta mea de Chec cu iaurt si lamaie, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite...omul cat traieste inavata.

     Ingrediente:
  • 4 oua
  • un pahar mic de iaurt simplu(150 g)
  • 3 pahare cu faina(folosim ca masura paharul de la iaurt)
  • 2 pahare cu zahar(cred ca merge redus si la 1 pahar si jumatate)
  • 1 pahar cu ulei
  • o lamaie potrivita ca marime
  • un pliculet praf de copt(10 g)
  • un varf cutit de sare
     Pentru finisat:
  • zahar pudra







Mod de preparare:
Aprindem cuptorul la foc mediu(180°C).
Tapetam doua forme de chec cu hartie de copt. Eu am folosit formele de cozonac si au fost cam mari... ar fi mers o jumatate de compozitie in plus.
Spargem ouale in vasul mixerului sau intr-un bol si le mixam cu sarea. Adaugam zaharul in 2-3 reprize si mixam pana acesta se dizolva. Punem treptat iaurtul, mixam, apoi turnam uleiul in fir subtire in timp ce mixam. Adaugam sucul de lamaie si coaja rasa(doar partea galbena). Cu mixerul la viteza cea mai mica incorporam si faina amestecata cu praful de copt. Punem aluatul in formele de chec si le dam la cuptor pentru 35-40 de minute. Facem testul cu scobitoarea: infigem o scobitoare in mijlocul checului si daca iese curata, fara aluat prins pe ea inseamna ca este copt.
Cand checurile sunt coapte le scoatem din tavi si dupa ce se racesc le pudram cu zahar. Este delicios acest chec si il recomand cu drag!!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu