06.07.2017

Pui marinat in sos de iaurt

O friptura aromata, frageda si cu un gust deosebit. Data viitoare am sa folosesc carne de porc... sa vedem cum o sa iasa😊.

Daca probati reteta mea de Pui marinat in sos de iaurt, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


     Ingrediente:
  • 4 pulpe de pui dezosate si fara piele
  • 350 g iaurt gras
  • 4 catei mari de usturoi
  • 1 lingurita amestec de ierburi aromatice(oregano,busuioc, maghiran)
  • 2 linguri ulei
  • o lamaie
  • sare
  • piper



Mod de preparare:
Spalam pulpele de pui, le tamponam cu prosoape absorbante si le punem intr-un bol. Le asezonam cu sare si piper proaspat macinat. Taiem lamaia in felii, stoarcem feliile de lamaie peste bucatile de carne si le “masam” bine. Acoperim bolul si il punem in frigider pentru aproximativ o ora.
Dupa acest timp, scoatem bolul din frigider si facem un sos din iaurt, usturoiul zdrobit sare si ierburile aromatice. Turnam sosul peste carne, amestecam bine sa fie toate bucatile acoperite si dam din nou la frigider peste noapte.
A doua zi punem pulpele si sosul intr-o tava (indepartam lamaia ), stropim cu doua linguri de ulei si dam tava la cuptor(190-200 °C). Lasam aproximativ o ora, sau pana pulpele sunt bine patrunse si se rumenesc frumos. Cand sunt gata, lasam carnea 10 minute la "odihnit", apoi o putem servi... cu garnitura preferata. Deliciu!!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii. plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊 . Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu MANCARURI CARNE/ PESTE.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu