27.07.2017

Crochete din dovlecei

Dietetic, gustos si usor de facut. Cine spune ca din dovlecel nu putem face ceva absolut delicios? Recomand cu drag reteta🌼!

Daca probati reteta mea de Crochete din dovlecei, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.

     Ingrediente:
  • 500 g dovlecei (cantariti fara  coaja si seminte)
  • 200 g iaurt gras
  • 2 linguri ulei
  • 50 g pesmet
  • 100 g telemea uscata
  • sare
  • boia





Mod de preparare:
Spalam dovleceii, ii stergem si ii curatam de coaja. Ii taiem pe jumatate si scoatem semintele cu o lingurita. Taiem fasii lungi de aproximativ 7-8 centimetri si grosimea cam de un deget. Ii presaram cu sare si ii lasam intr-o strecuratoare la scurs, aproximativ o jumatate de ora. Intr-un bol amestecam iaurtul cu uleiul si adaugam dovleceii scursi. Amestecam bine ca iaurtul sa cuprinda toate bucatile de dovlecel.
Separat, in alt bol, amestecam pesmetul cu telemeaua rasa si putina boia. Tavalim bucatile de dovlecei prin acest amestec si le asezam intr-o tava in care am pus hartie de copt.
Dam tava la cuptorul preincalzit la foc mediu pentru aproximativ o jumatate de ora sau pana bucatile de dovlecel sunt bine patrunse si usor rumenite. Cand sunt gata, le asezam frumos pe un platou😊. Noi le-am servit cu paine prajita si sos tzatziki (gasiti aici reteta)
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu APERITIVE/GARNITURI.










Aici gasiti reteta CLATITELOR DIN DOVLECEI.

2 comentarii:

  1. Ma bucur mult ca ati incercat reteta si ca v-a placut. Arata minunat! Pofta buna! :)

    RăspundețiȘtergere