19.06.2017

Salata de vinete cu ceapa aburita



Sa incercati si voi sa faceti salata cu ceapa aburita, sa vedeti ce buna este.


loading...



       Ingrediente:

  • 700 g vinete coapte si curatate (le-am avut congelate)
  • o ceapa mare
  • 150 ml ulei
  • sare
       Decor:
  • un trandafiras realizat dintr-o rosie mica
  • cateva fire de marar



Mod de preparare:
Am lasat vinetele la dezghetat si scurs intr-o strecuratoare.
Cand s-au scurs, le-am pus intr-un castron si cu mixerul vertical le-am mixat adaugand 100 ml ulei,putin cate putin .
Restul de ulei l-am pus intr-o craticioara si cand s-a incins am adaugat ceapa tocata marunt.





Am lasat-o 1-2 minute cat sa se inmoaie foarte putin, fara a se praji ,apoi asa fierbinte am adaugat-o peste vinete. Am mai mixat cateva secunde pana s-a incorporat restul de ulei si ceapa.Prin calire ceapa nu mai are miros asa puternic si devine mai dulce.
La sfarsit am adaugat sare dupa gust.Am pus salata intr-un bol si am ornat-o simplu si frumos.
Sa va fie de folos!
Aici gasiti si alte retete cu bunatati din bucataria mea. 





loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

});

Articole recente