03.05.2017

Tort Ferrero Rocher

Un tort preparat cu drag pentru aniversarea zilei de nastere a sotului meu. Pentru aspectul tortului si gust am primit nota 10 cu felicitari.


loading...
      Ingrediente
      Blat:
  • 6 oua mari
  • 7 linguri zahar
  • 4 linguri faina
  • 100 g alune macinate
  • 2 linguri cacao
  • 4 linguri ulei
  • 1 lingurita praf de copt
  • un varf cutit sare


      Crema:
  • 300 g unt (82% grasime)
  • 300 g nutella
  • 400 g ciocolata (55% cacao)
  • 100 g alune macinate
  • o fiola esenta de rom
      Pentru insiropat blatul:
  • 250 ml ness preparat si indulcit

      Decor:
  • bomboane tip Ferrero Rocher
  • alune
  • 50 g ciocolata neagra topita intr-o lingurita unt




Mod de preparare
Blat:
Am separat albusurile de galbenusuri. Albusurile le-am batut spuma cu sarea apoi am adaugat zaharul lingura cu lingura si am mixat pana s-a format o bezea.Treptat am adaugat si galbenusurile amestecate cu uleiul . Am cernut faina cu cacao si praful de copt si le-am incorporat in  compozitia de oua amestecand usor cu o spatula.La final am pus alunele macinate.Am turnat compozitia astfel obtinuta intr-o tava rotunda ( diametrul de 22 cm) tapetata cu hartie de copt. Am dat tava la cuptorul preincalzit la foc mediu (180 grade) pentru aproximativ 30-35 de minute. Am facut testul cu scobitoarea. Cand blatul a fost copt l-am lasat sa se raceasca apoi l-am taiat in trei felii.





Crema:
Am topit ciocolata pe baie de abur apoi am lasat-o sa se raceasca la temperatura camerei.
Untul l-am mixat spuma si  am incorporat treptat ciocolata topita si nutella.La sfarsit am adaugat alunele macinate si esenta.Crema astfel obtinuta am dat-o pentru aproximativ 30 de minute la frigider.
Asamblare:
Am impartit crema ochiometric in trei parti egale.
Am pus o foaie de blat pe un platou, am insiropat-o si am uns-o cu crema.Am procedat la fel si cu urmatoarele doua foi, apoi la sfarsit am acoperit si marginile laterale cu un start subtitre de crema .
Am ornat cu alune tocate si intregi, cu bomboane si ciocolata topita.
Acest tort se poate servi imediat dupa preparare sau daca este tinut la frigider se scoate cu cel putin o jumatate de ora inainte de servire.
Sa va fie de folos!
Aici gasiti si alte retete de torturi.













loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

p.b.
});

Articole recente