05.05.2017

Toba de pui



Un aperitiv savuros si super usor de facut.

loading...

       Ingrediente:
  • 1 pui grill(1,700 kg)
  • 3 pliculete gelatina granule( in total 30 g)
  • 4-5 catei de usturoi
  • boia dulce(aproximativ o lingurita)
  • sare (aproximativ o lingura)
  • piper boabe (aproximativ o lingurita)
  • 3 frunze de dafin



Mod de preparare:
Puiul il vom fierbe pe baie de aburi si vom avea nevoie de doua oale care sa incapa una in cealalta. Eu am folosit una de 3  si una de 5 litri.In oala cea mare am adaugat apa pana la jumatate si am pus-o pe foc sa fiarba.
Am parlit puiul, l-am spalat si portionat.Am asezat bucatile de carne in oala mica si am pus   restul ingredientelor, mai putin usturoiul.  Am asezat oala mica deasupara celei mari si am acoperit-o cu un capac . Am lasat sa fiarba aproximativ 3 ore si jumatate, adaugand in oala mare apa fierbinte de cate ori a scazut. In timpul fierberii am  intors carnea de pe o parte pe alta ,din cand in cand.Carnea se va fierbe in suc propriu iar gelatina nu-si va pierde proprietatile.




Cand bucatile de pui s-au fiert le-am scos din oala iar in zeama rezultata am pus usturoiul zdrobit. Carnea am rupt-o in fasii indepartand oasele si pielea, apoi am pus-o intr-o tava.
Cand s-a racit zeama am stercurat-o si  am pus-o peste carne.Am acoperit tava cu folie alimentara, am pus o greutate peste ea si am dat-o la frigider peste noapte. A doua zi  am indepartat folia si am rasturnat toba pe platou.Am feliat toba in momentul servirii.
Sa va fie de folos!










loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..

Articole recente