10.03.2016

Toba de pui si porc



Sa o faceti si voi ca-i tare buna :)


loading...

      Ingrediente:
  • 1 ciolan mic de porc (crud)
  • 3 pulpe mari de pui
  • 4-5 catei de usturoi
  • 1 pliculet gelatina (10 g)
  • 2 frunze de dafin
  • sare(dupa gust)
  • piper boabe si macinat(dupa gust)



Mod de preparare:
Am portionat si spalat ciolanul de porc.L-am pus la fiert in oala sub presiune cu un praf de sare,pipersi o frunza de dafin pentru aproximativ o ora.Cand s-a fiert l-am scos din oala,l-am lasat sa se raceasca apoi am scos canea de pe oase si am rupt-o in bucatele medii.

Pulpele parlite, spalate si taiate pe jumatate le-am pus la fiert la bain-marie . Pentru fierberea pulpelor avem nevoie de doua oale. Eu am folosit una de 3 litri in care am pus pulpele impreuna cu o frunza de dafin, 7-8 boabe de piper si gelatina si una de 5 litri in care am pus apa (pana la jumatate). Oala mica am pus-o deasupara celei mari. Am pus oalele pe foc si cand apa a inceput sa fiarba am dat focul mic si am acoperit oala mica cu un capac . Am lasat sa fiarba aproximativ 3 ore, timp in care am mai intors carnea de pe o parte pe alta de 2-3 ori.Carnea se va fierbe destul de bine si isi va lasa sucul propriu. Am adaugat apa fierbinte in oala mare cand aceasta a scazut.





Dupa ce au trecut cele 3 ore de fierbere,am scos carnea de pui pe un platou. Cand s-a racit am inlaturat pielea si oasele,am rupt-o bucatele si am amestecat-o cu carnea de porc. Am adugat sare si piper dupa gust si am pus-o intr-un pet de 2 litri taiat(partea de sus).

In zeama care si-au lasat-o pulpele, am adaugat usturoiul zdrobit si am amestecat. Am strecurat zeama si am turnat-o peste carne.Am scuturat putin petul ca zeama sa cuprinda toata carnea apoi l-am acoperit cu o folie alimentara si l-am dat la frigider.
A doua zi am taiat petul si am scos toba. Am feliat-o in momentul servirii.
Sa va fie de folos!😏

Aici gasiti reteta cu toba de pui.











loading...
loading...

10 comentarii:

  1. Anonim19/3/16

    Buna! In oala cu pulpe de pui nu se pune apa? Gelatina cum si cand o adăugăm ? Va mulțumesc mult...o zi frumoasă

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gelatina o adaugam de la inceput cu pulpele...in oala cu pulpe nu se puna apa

      Ștergere
  2. sanda20/3/16

    Acuma am terminat-o. Eu am pus-o intr-un matz de toba. M-am complicat ca fiind singura,l-am umplut greu. L-am pus intr-o olicica mica sa stea in picioare. Hahaha.Acuma e pe o tava si am pus o greutate sa se turteasca.Maine voi vedea rezultatul.Nu pot posta nicaieri ...opera? Multumesc de reteta. Eu mai fac asa,tot pe aburi numai de pui.

    RăspundețiȘtergere
  3. sanda21/3/16

    Ieri am scris un comentariu cum ca Toba este in lucru. Azi am taiat o felie si e f.f.f buna.(cu ceapa rosie si otet,yamy , yamy) Unde pot sa o postez sa o vedeti? Multumesc de reteta. O voi mai repeta precis.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ai incercat reteta si ca ti-a placut,Sanda....Din pacate nu stiu sa-ti spun cum poti incarca fotografii aici...cum aflu iti scriu mesaj. te pup, o zi frumoasa

      Ștergere
    2. Rebeca 289/11/16

      Mai exact când adăugăm gelatina?

      Ștergere
  4. E trecut de 1,30 noaptea. Acuma am facut o noua toba.Doamne ce buna e. Noapte buna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sanda, ma bucur tare mult ca iti place!Te pu, si-ti doresc o zi frumoasa!

      Ștergere
    2. Rebeca, gelatina se adauga de la inceput, cu carnea

      Ștergere

p.b.
});

Articole recente