02.04.2017

Ciocanele de pui in crusta crocanta

Ador aceste ciocanele de pui, crocante la exterior si suculente in interior.... reteta usoara si delicioasa. Imi doresc tare mult sa o incercati, si sa devina preferata voastra💜.

Daca probati reteta mea de Ciocanele de pui in crusta crocanta sau orice alta reteta de pe blog, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata😊. Daca va plac retetele mele ma puteti urmari pe paginile de FacebookFacebook.

   Ingrediente:
  • 10 ciocanele de pui
  • 1 plic cu condimente de pui
  • sare
   Pentru crusta:
  • 4 oua
  • 8 linguri faina
  • 4 linguri cu fulgi de porumb maruntiti
  • 3 linguri cu pesmet 
  • 1/2 lingurita boia
  • 1/4 lingurita sare
  • 1/4 lingurita piper
   In plus:
  • ulei pentru prajit ciocanelele


Mod de preparare:
Curatam si spalam ciocanelele de pui, apoi le punem la fiert intr-o oala cu apa cat sa le acopere cu 2 -3 degete si un varf cutit de sare. Le lasam sa fiarba 10 minute dupa primul clocot, apoi le scoatem pe o farfurie. Cat timp fierb indepartam spuma care se formeaza... supa rezultata dupa fierbere o putem folosi la divese mancaruri.

Cand se racoresc indepartam pielea de pe ele, apoi le punem intr-un castron si le condimentam. Se pot folosi condimentele care va plac.
Acoperim vasul si il dam la frigider peste noapte sau cel putin pentru 2-3 ore.
Inainte sa prajim ciocanelele
 le scoatem din frigider si le lasam sa ajunga la temperatura camerei. 
Spargem ouale intr-un castron si le batem cu furculita.
Amestecam faina cu fulgii de porumb, pesmetul, boiaua, sarea si piperul macinat. 
Tavalim(pe rand) ciocanelele prin amestecul de faina, apoi le trecem prin oul batut si iar prin faina.
Punem ulei (cam de trei degete) intr-o cratita si il lasam la incins. Cand se incinge, reducem focul la mediu si prajim ciocanelele pe toate partile pana se rumenesc frumos. Eu le-am prajit in doua transe. Cand sunt gata, le scoatem pe prosoape de hartie ca sa mai absoarba din surplusul de ulei.  Le servim alaturi de cartofi prajiti ori salata preferata. Sunt delicioase😋!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti TOATE RETETELE MELE DE LA A LA Z





Aici gasiti reteta pentru PIEPT DE PUI PANE.
Aici  gasiti reteta pentru CIOCANELE LA CUPTOR.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu