26.02.2017

Sarmale in frunza de vita

Pentru aceste sarmalute am folosit frunze de vita  potrivite ca marime(cat palma).Carnea a fost bio(porc crescut la tara) si sarmalutele au iesit super delicioase.Fara adaos de grasimi 🌝



loading...


     Ingrediente:
  • 600 g carne tocata de porc
  • 2 cepe curatate si spalate
  • un ou (optional)
  • 1 cescuta cu orez

  • 1 cana cu suc de rosii
  • cateva fire de marar si patrunjel
  • boia
  • sare
  • piper
  • frunze de vita
      Smantana sau iaurt pentru servit



Mod de preparare:
Am folosit foi de vita in saramura, asa ca le-am lasat peste noapte in apa rece.
Din ingredientele de mai sus mi-au iesit 36 de sarmalute.
Cum am procedat...
Am pus carnea intr-un castron.
Peste carne am adaugat ceapa data pe razatoarea cu orificii mici,orezul spalat,oul, si verdeata tocata marunt.
Am condimentat cu boia, sare si piper,apoi am amestecat foarte bine toate ingredientele.
Am inceput sa impachetez sarmalele asezand carne in centrul fiecarei frunze de vita, apoi am rulat si am impins capetele in interior.




Am asezat sarmalele intr-o oala pe fundul careia am pus frunze de vita si am presarat printre ele putina sare si piper.
Am acoperit cu alte frunze si am turnat apa cat sa acopere sarmalele.
Am pus oala pe foc si cand sarmalele au inceput sa clocoteasca am transferat-o in cuptorul preincalzit la foc mic, pentru aproximativ doua ore.Am mai adaugat apa cand aceasta a scazut.
Cu 20 de minute inainte sa opresc focul, am  inlaturam fruzele de vita de deasupra si adaugat  sucul de rosii.
Au iesit niste sarmalute tare gustoase! Le-am servit cu smantana .
Sa va fie de folos!😘
Aici gasiti si alte retete cu bunatati din bucataria mea.









loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

p.b.
});

Articole recente