20.02.2017

Pui si cartofi pe pat de sare

Pielea crocanta, carnea frageda si suculenta...un deliciu! Recomand reteta cu mult drag!
PS: puiul si cartofii nu vor iesi sarati...isi iau sare atata cat trebuie😉


Daca probati reteta mea de Pui si cartofi pe pat de sare, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut.

loading...

     Ingrediente:
  • un pui intreg
  • 8 cartofi (sau cati incap in tava in care vom pune puiul)
  • condimente pui
  • sare
  • piper
  • sare grunjoasa(pentru stratul din tava)





Aici gasiti reteta PULPELOR CU VIN SI USTUROI LA CUPTOR.
Aici gaiti reteta PULPELOR LA CUPTOR IN SOS DE MUSTAR.



Mod de preparare:
Parlim,curatam si spalam puiul, il stergem cu hartie absorbanta, apoi il despicam pe mijlocul pieptului.
Il condimentam cu sare, piper macinat, condimente de pui si il lasam la frigider cateva ore sau peste noapte.
dupa acest timp, punem intr-o tava sare grunjoasa (cam de un deget) si asezam puiul cu despicatura in jos. 
Pe langa pui punem cartofii in coaja spalati bine inainte
Dam tava la cuptorul preincalzit ( foc mediu) pentru aproximativ o ora si jumatate sau pana puiul se rumeneste frumos si cartofii sunt bine patrunsi. Putem pregati in acest fel si pulpe de pui. Nu va fie teama, carnea nu iese sarata, va fi asa cum trebuie. Servim puiul si cartofii cu salata preferata sau muraturi. Simplu de facut, nu-i asa? :) 
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca :). Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu