21.08.2016

Rulouri din foietaj cu somon si telemea

Simplu de facut, rapide si delicioase…dispar rapid de pe platou. Recomand cu drag sa incercati si voi reteta! 💜

Daca probati reteta mea de Rulouri din foietaj cu somon si telemea, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.


   Ingrediente:
  • un aluat foietaj (450 g)
  • 200 g somon afumat
  • 100-150 g branza telemea
  • un ou pentru uns


Mod de preparare:
Lasam aluatul sa se dezghete la temperatura bucatariei sau in frigider. Cand se dezgheata, il intindem cu sucitorul intr-o foaie de aproximativ 30x40 cm.
Radem branza pe toata suprafata aluatului,  apoi rupem bucatele din peste si le punem peste branza.
Rulam aluatul pe latura mare, dupa care cu ajutorul unui cutit bine ascutit taiem felii de aproximativ 2 cm.
Asezam bucatile de rulou in tava tapetata cu hartie de copt  cu distanta intre ele pentru ca vor creste la copt.
Ungem fiecare rulou cu ou batut si dam tava la cuptorul incins(190-200°C) pentru aproximativ 30 de minute sau pana rulourile se rumenesc frumos.. Cand sunt gata, le scoatem din tava, le lasam sa se racoreasca si le putem servi. Sunt bune si reci. Simplu si delicios!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca💛. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu ALUATURI/FOIETAJE.


 




Un comentariu: