03.03.2016

Mini croissante cu ciocolata




Cu doar doua ingrediente, vom obtine un desert delicios si rapid :)



loading...


      Ingrediente:
  • un aluat foietaj(450g)
  • o ciocolata(100g) 

Mod de preparare:
Am scos aluatul din congelator si l-am lasat la dezghetat aproximativ doua ore.
Am taiat ciocolata in 16 bucati.
Am intins putin aluatul si l-am taiat in 8 bucati egale.Bucatile obtinute le-am taiat pe diagonala.

Am pus ciocolata la baza fiecarei bucati si am rulat spre varf.
Am asezat croissantele astfel obtinute intr-o tava tapetata cu hartie de copt.
Am dat tava la cuptorul preincalzit la foc mediu,pentru aproximativ 20 de minute,pana croissantele s-au rumenit usor. 
Reci,sunt delicioase.
Sa va fie de folos!
Aici gasiti mai multe retete cu bunatati din bucataria mea.






                                                             


\
loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..

Articole recente