06.07.2016

Salata de icre cu ceapa


O salata clasica si delicioasa.


loading...

       Ingrediente:
  • 150 g icre sarate (le-am avut puse in borcan cu sare)
  • 500 ml ulei
  • 2 linguri gris fiert (este optional grisul)
  • 50 ml apa minerala
  • o ceapa
  • zeama de la o lamaie



Mod de preparare:
Am pus icrele intr-o strecuratoare si le-am trecut sub un jet de apa rece.
Cand acestea s-au scurs bine le-am transferat intr-un bol impreuna cu grisul si am inceput sa mixez la viteza mica.
Am adaugat cate putin ulei si am mixat in continuare.




Din cand in cand am turnat cate putina apa, continuand sa adaug uleiul incetul cu incetul.
Spre sfarsit am inceput sa adaug zeama de lamaie.
Cand am terminat de incorporat uleiul si zeama de lamaie am pus ceapa tocata marunt si am amestecat usor cu o spatula.
A iesit o salata delicioasa.
Sa va fie de folos!
 Aici gasiti si alte retete cu bunatati din bucataria mea.






loading...
loading...

4 comentarii:

});

Articole recente