01.07.2016

Pateuri(foietaj)cu mere

Cand vreau ceva dulce si rapid, apelez si la foietajul din comert. Aceste pateuri se fac usor si sunt delicioase.
Daca probati reteta mea de Pateuri(foietaj)cu mere, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut.

    Ingrediente:
  • un aluat foietaj(400 g)
  • 6 mere(aproximativ 600 g)
  • 3 linguri zahar(sau dupa gust)
  • 2 plicuri zahar vanilat
  • o lingurita scortisoara(sau dupa gust)




Aici gasiti reteta PATEURILOR CU CIUPERCI.
Aici vedeti cum am facut MINI CROISSANTE CU CIOCOLATA.


Mod de preparare:
Spalam merele, le curatam de coaja si cotor si le dam pe razatoarea cu orificii mari.
Le punem intr-un vas pe foc impreuna cu zaharul, zaharul vanilat si scortisoara.
Le calim la foc iute pana scade tot lichidul care se formeaza, apoi le lasam sa se raceasca.
Intindem putin cu sucitorul aluatul dezghetat, apoi il taiem in 16 dreptunghiuri egale.
In mijlocul fiecarui dreptunghi facem cateva crestaturi cu cutitul.
Punem cate o lingurita din compozitia de mere, apoi impaturim fiecare bucata (vezi foto). Asezam pateurile, cu taietura in sus, in tava tapetata cu hartie de copt.
Dam tava la cuptorul preincalzit la foc mediu spre mare(190-200
°C) pentru aproximativ 25 de minute sau pana se rumenesc frumos. Cand sunt coapte, scoatem pateurile pe un platou  si cand se racoresc/racesc le putem servi. Un deliciu!😋
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca :). Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu ALUATURI FOIETAJE.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!