05.07.2016

Dulceata de visine

  Cea mai buna dulceata pentru clatite si nu numai :)

loading...

       Ingrediente:
  • 5 kg visine
  • 3 kg zahar
  • zeama de la doua lamai





Mod de preparare:
Am spalat visinile,le-am indepartat coditele si le-am lasat la scurs intr-o strecuratoare.
Cand s-au scurs le-am scos samburii si le-am asezat intr-un vas de tuci in straturi alternative cu zaharul.
Am acoperit vasul cu capac si l-am lasat sa stea asa peste noapte.
A doua zi le-am pus la fiert, la foc mic . Am amestecat usor pana s-a topit zaharul.
Am indepartand spuma care s-a format de cate ori a fost nevoie, apoi am adaugat zeama de lamaie.




Am lasat sa fiarba pana ce dulceata a trecut proba picaturii (luam cu o lingurita dulceata si o lasam sa cada pe o farfurie rece din frigider.Cand picaturile raman intregi ,dulceata este gata)
Am pus dulceata fierbinte in borcane sterilizate in cuptor(inainte de a ne apuca sa fierbem dulceata,introducm borcanele in cuptor la max. 180 grade pentru aproximativ 20 minute.)  ,le-am inchis si le-am intors cu capacul in jos pentru 10-15 minute.Le-am lasat sa se raceasca pana a doua zi sub o patura groasa. 
Sa va fie de folos!
loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

});

Articole recente