14.06.2016

Tocanita de ciuperci si carne de porc

Ce bunatate de tocanita am facut!😋 A iesit aromata, carnita este foarte frageda si sosul este unul delicios. Recomand cu drag reteta!
Daca probati reteta mea de Tocanita de ciuperci si carne de porc, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut.


      Ingrediente:
  • 800 g carne de porc
  • 1 kg ciuperci
  • 3 cepe
  • 3 catei mari de usturoi
  • 300 ml supa sau apa
  • 1 lingura cu pasta de tomate
  • 5 linguri ulei
  • 1lingura amidon sau faina
  • boia
  • sare
  • piper
  • cateva fire de patrunjel.




Aici gasiti reteta pentru CIORBA DE CIUPERCI.
Aici gasiti reteta CIUPERCILOR UMPLUTE.


Mod de preparare:
Punem la incins uleiul intr-o cratita pe foc mediu. Cand acesta se incinge adaugam carnea spalata si taiata in fasii (cam cat doua degete).
O lasam sa se rumeneasca putin pe toate partile, apoi o scoatem pe o farfurie.
In aceeasi cratita cu ulei punem la calit ceapa taiata solzisori. 
Cand aceasta se inmoaie, adaugam ciupercile curatate si feliate
Lasam la calit pana scade tot lichidul, apoi adaugam carnea rumenita si turnam supa (apa) cat sa acopere carnea si legumele. Lasam sa fiarba la foc mic pana carnea si ciupercile sunt bine patrunse. Verificam, si daca este nevoie m
ai adaugam lichid.
Cu 10-15 minute inainte de a fi gata, punem pasta de tomate si amidonul sau faina dizolvate in putina apa rece. 
Amestecam, punem usturoiul zdrobit si condimentam cu boia, sare si piper macinat. Lasam sa mai fiarba 1-2 minute, oprim focul de sub cratita si presaram patrunjel tocat. Bunatate!!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca :). Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.











2 comentarii:

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!