28.06.2016

Tarta cu struguri si crema de vanilie

Un desert simplu si gustos care se poate prepara cu orice fructe de sezon. De data aceasta am ales sa fac aceasta tarta cu blat din pandispan. A iesit minunata la gust, blat pufos si crema delicioasa de vanilie.

Daca probati reteta mea de Tarta cu struguri si crema de vanilie, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata.


    Ingrediente
    Blat:

  • 4 oua 
  • 4 linguri zahar(100 g) 
  • 4 linguri faina( 100 g ) 
  • 4 linguri ulei 
  • 1 plic zahar vanilat 
  • o lingurita praf de copt 
  • un varf cutit de sare 
   Crema:
  • 500 ml lapte 
  • 5 linguri zahar(125 g) 
  • 3 galbenusuri 
  • 80 g unt 
  • 4 linguri faina (100 g)
  • 3 plicuri zahar vanilat 
   Decor:
  • struguri albi 
  • un plic tort gelee 

Mod de preparare
Blat:

Separam galbenusurile de albusuri. Mixam albusurile cu un praf de sare pana obtinem o spuma tare. Adaugam treptat zaharul si zaharul vanilat si mixam bine pana se dizolva complet. Amestecam galbenusurile cu uleiul pus ca la maioneza. Incorporam galbenusurile in albusuri amestecand usor cu o spatula, de jos in sus. Adaugam treptat faina cernuta si amestecata cu praful de copt. Punem compozitia intr-o tava de tarta (28 cm) unsa cu unt si tapetata cu faina si o dam la cuptorul preincalzit pentru 20-25 minute. 

Crema:
Intr-o craticioara amestecam cu telul galbenusurile cu zaharul si zaharul vanilat. Adaugam faina treptat, apoi turnam laptele in fir subtire amestecand energic cu telul.
Fierbem crema pe foc mic sau pe baie de aburi amestecand continuu ca sa nu se lipeasca. Cand devine ca o smantana mai groasa(dupa aproximativ 5-7 minute), dam vasul deoparte si cand se racoreste putin adaugam untul. Omogenizam,  acoperim suprafata cremei cu folie alimentara si lasam sa se raceasca.
Asamblare:
Intindem crema peste blatul de tarta racit. Deasupra cremei asezam struguri (eu am taiat boabele de struguri in jumatati si le-am scos samburii). Peste struguri turnam un plic de tort gelee preparat dupa instuctiunile de pe ambalaj. Tarta este gata, simplu de facut si absolut delicioasa! 💜 
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doa retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 💜. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu DULCIURI.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu