13.06.2016

Supa de curcan cu taitei de casa

Dupa parerea mea, cea mai gustoasa carne de pasare este cea de curcan. Am avut tacamul unui curcan de curte si a iesit o supa mai mult decat delicioasa😋.


Daca probati reteta mea de  Supa de curcan cu taitei de casa, va astept sa reveniti si sa-mi spuneti cat de mult v-a placut.


    Ingrediente:
  • tacam de curcan(spate, aripi, gat, pipota) 
  • o ceapa 
  • un ardei gras (am folosit congelat) 
  • o telina mica 
  • doi morcovi 
  • un pastarnac 
  • sare 
  • piper macinat
  • patrunjel verde 
   Taitei dintr-un ou (reteta o gasiti aici )





Mod de preparare:

Am spalat carnea si am pus-o intr-o oala la fiert in apa cat sa o acopere cu patru degete.
Am inlaturat spuma ori de cate ori s-a format.
Cand s-a patruns carnea pe jumatate am adaugat telina si pastarnacul date pe razatoarea cu orificii mari, apoi am pus si celelalte legume taiate cubulete. Am lasat in continuare sa fiarba la foc potrivit.
Dupa ce carnea a fost bine patrunsa am scos-o, iar cand s-a racorit am indepartat oasele.
Am adaugat-o din nou in oala cu supa. Cand supa a dat in clocot am pus taiteii.
Am potrivit gustul de sare si piper macinat si am mai lasat 10 minute sa fiarba in clocote mici.
In momentul servirii am adaugat patrunjel verde tocat. Simpla, delicioasa si sanatoasa!💜
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu SUPE/CIORBE.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu