13.06.2016

Supa de curcan cu taitei de casa.

O supa delicioasa si sanatoasa.Este preferata familiei.



loading...



      Ingrediente:
  • tacam de curcan(spate, aripi, gat, pipota) 
  • o ceapa 
  • un ardei gras (am folosit congelat) 
  • o telina mica 
  • doi  morcovi 
  • un pastarnac 
  • sare 
  • piper 
  • patrunjel verde.

     Taitei dintr-un ou (reteta o gasiti aici )


Mod de preparare:
Am spalat carnea si am pus-o intr-o oala la fiert in apa cu un praf de sare.
Am adunat spuma atunci cand s-a format.
Cand a fiert pe jumatate ,am adaugat telina si pastarnacul dat pe razatoare si celelalte legume taiate cubulete.




Dupa ce carnea a fiert bine am scos-o,  iar cand s-a racorit am indepartat oasele
Am adaugat-o din nou in oala cu supa si cand a dat in clocot am pus taiteii.
Am potrivit gustul de sare si piper si am mai lasat 10 minute sa fiarba impreuna.
In momentul servirii am adaugat patrunjel verde.
Sa va fie de folos!😘
Aici gasiti mai multe retete cu bunatati din bucataria mea.








loading...
loading...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

..

Articole recente