12.06.2016

Prajitura din albusuri si cirese(sau alte fructe)

Daca va raman albusuri sau aveti stranse in congelator, va recoman cu drag sa faceti acest desert. Poate fi facut cu orice fructe proaspete, fructe uscate sau rahat.

Daca probati reteta mea de Prajitura din albusuri cu cirese(sau alte fructe) , va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut.


      Ingrediente:
  • 2 cani albusuri (cana de 200 ml)
  • 2 cani faina
  • 1 ½ cana zahar
  • 5 linguri ulei
  • 3 pliculete zahar vanilat
  • 2 lingurite coaja de lamaie
  • 1 lingurita praf de copt
  • un varf cutit de sare
  • aproximativ 350g cirese fara samburi sau alte fructe





Aici gasiti reteta PRAJITURII TAVALITE DIN ALBUSURI.
Aici gasiti reteta CHECULUI(GUGULUF) DIN ALBUSURI SI FRUCTE USCATE.



Mod de preparare:
Batem albusurile cu un varf cutit de sare pana devin spuma.
Adaugam treptat zaharul amestecat cu zaharul vanilat si mixam pana acesta se dizolva complet. 
Punem cate o lingura de ulei si mixam dupa fiecare. 
Cernem faina impreuna cu praful de copt si incepem sa o adaugam treptat amestecand usor de jos in sus cu o spatula. 
La sfarsit aromatizam cu coaja rasa de lamaie.
Tapetam o forma rotunda (28 cm diametrul) cu hartie de copt si turnam compozitia.
Asezam ciresele(fructele) deasupra compozitiei si dam tava la cuptorul preincalzit la foc mediu pentru 35-40 de minute. Facem testul cu scobitoarea: infigem o scobitoare in mijlocul prajiturii si daca iese curata, fara aluat prins de ea inseamna ca prajitura este coapta. Cand este gata, scoatem prajitura din forma si cand se raceste o putem felia si servi. Ce buna este😋😊!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca :). Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu