12.05.2016

Varza murata cu coasta afumata

Nu mai facusem de ceva timp o varzuca cu coasta afumata ...am zis ca acum este momentul. Noua ne place tare mult alaturi de o mamaliguta moale si un ardei iute😋.

Daca probati reteta mea de Varza murata cu coasta afumata, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut.  Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite....omul cat traieste inavata💜

      

    Ingrediente:
  • o varza  de 1,2-1,5 kg
  • 700 g coasta afumata 
  • o lingura untura solida sau 3-4 inguri ulei
  • o lingura pasta de ardei si rosii sau o lingura de bulion de rosii
  • o frunza de dafin 
  • cimbru 
  • piper macinat 
  • sare(doar daca este necesar) 



Mod de preparare:
Pentru inceput punem varza intr-un vas mai mare si o acoperim cu apa rece. O lasam sa stea asa cateva ore sau daca este exagerat de sarata o lasam in apa peste noapte. 
 Portionam coastele si le fierbem cat sa se patrunda pe jumatate. Eu am folosit coasta de porc crescut la curte pe care a afumat-o sotul meu.
Cat timp fierb bucatile de coasta scoatem varza din apa, o scurgem, o taiem in doua si o tocam cat de marunt putem. Punem intr-un vas untura/uleiul si cand se incinge adaugam varza. O calim aproximativ 15-20 de minute, apoi adaugam coastele si doua polonice din zeama in care acestea au fiert. Adaugam condimentele, apoi punem vasul in cuptor la foc mediu pentru aproximativ o ora. Verificam din cand in cand ca lichidul sa nu scada prea mult si mai completam, daca este cazul, cu zeama in care au fiert coastele.
Cand varza si coastele sunt fierte adaugam pasta de ardei/rosii, apoi gustam sa vedem daca ii mai trebuie sare...eu nu i-am mai pus. O mai lasam alte 10-15 minute in cuptor si varzuca este gata... a iesit tare buna!😉
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😍. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti si alte retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu