14.03.2023

Varza acra calita in cuptor- de post

Varza acra calita in cuptor, reteta usor de facut, ieftina si delicioasa. Un preparat care merge perfect cu mamaliguta si ardei iuti😋. Poate fi si garnitura pentru o friptura de porc la gratar sau cuptor.


 Daca probati reteta mea de Varza acra calita in cuptor- de post 
sau orice alta reteta de pe blog, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-au placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite, omul cat traieste invata😊.Daca va plac retetele mele ma puteti urmari pe paginile de FacebookFacebook.😉.


    Ingrediente:
  • o varza murata de cca 1,5 kg
  • cimbru
  • piper macinat
  • o frunza de dafin
  • 3-4 linguri cu ulei
  • 1 lingura pasta de rosii
  • sare(doar daca este necesar)
  • marar verde, congelat sau uscat



Mod de preparare:
Pentru inceput punem varza intr-un vas mai mare si o acoperim cu apa rece. O lasam sa stea asa cateva ore sau daca este exagerat de sarata o lasam in apa peste noapte.
Dupa acest timp, scurgem varza bine de apa, o taiem in jumatate, apoi o tocam marunt. O punem intr-o cratita sau alt vas, adaugam cimbru, piper si frunza de dafin. Condimentele se pun dupa gustul fiecaruia. Turnam peste varza uleiul si o cana cu apa. Amestecam totul bine, acoperim cratita cu capac, apoi o dam la cuptorul incins la foc mediu (180°C)
Verificam din cand in cand ca varza sa nu ramana fara zeama si mai adaugam cata putina apa fierbinte. Cu 15 minute inainte sa fie gata inlaturam capacul, punem pasta de rosii, amestecam si daca este nevoie adaugam sare.... eu nu am mai pus. De asemenea, se poate reunuta la pasta de rosii sau se poate adauga in plus...cum doriti si cum va place. Cand varza este gata scoatem cratita din cuptor si presaram mararul tocat. Eu am folosit marar congelat. Intre timp facem o mamaliguta, scoatem niste ardei iuti, apoi servim varza cu mare pofta ca-i tare buna. Simplu de facut, nu-i asa😊?
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca 😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook , unde postez si alte retete delicioase. Ma puteti urmari si pe Instagram sau pe Pinterest.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti TOATE RETETELE MELE DE LA A LA Z


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Fotografia mea
Buna ziua si bine ati venit in mica mea bucatarie virtuala. Sunt o persoana simpla, care a crescut la tara, iar pentru mine bucataria este una dintre pasiunile mele. Imi place sa gatesc retete simple si gustoase care contin ingrediente la indemana oricui si incerc sa le detaliez pe intelesul tuturor. Iubesc florile, natura si oamenii. Nu am cursuri de bucatar, patiser sau cofetar, iar ceea ce gatesc sunt mancaruri/retete pe care le prepar pentru familia mea si pentru cei dragi. Va pup si va multumesc pentru vizita!