24.05.2016

Tocanita de pui cu ceapa si ardei copti

Daca este sezonul ardeilor sau daca aveti ardei copti pusi la congelator va recomand aceasta delicioasa tocanita...o tocanita ce ne aminteste de gustul toamnei.💜 

Daca probati reteta mea de Tocanita de pui cu ceapa si ardei copt, va astept cu drag sa reveniti si sa imi spuneti cat de mult v-a placut. Toate sfaturile/sugestiile primite de la voi sunt binevenite.
       

    Ingrediente:
  • pulpele si pieptul de la un pui
  • 6 ardei capia copti 
  • 3 cepe mari
  • o lingura pasta de tomate
  • 3-4 linguri ulei
  • 300 ml supa (apa)
  • boia
  • sare
  • piper
  • cateva fire de patrunjel verde




Mod de preparare:
Spalam bine carnea, o lasam la scurs, apoi o portionam.
Punem uleiul la incins intr-o cratita, adaugam bucatile de pui si le rumenim usor la foc iute.
Adaugam peste carne, ceapa taiata solzisori, o lasam sa se inmoaie, apoi punem ardeiul taiat bucati mai mari. Lasam la calit impreuna aproximativ cinci minute si turnam supa/apa cat sa treaca cu putin peste carne si legume.
Cand mancarea incepe sa fiarba dam cratita la cuptorul preincazit(foc mediu) si lasam sa scada tocanita. Amestecam ocazional in ea. 
Spre final adugam pasta de tomate si condimentam cu sare, piper macinat si boia. Cand tocanita este gata presaram patrunjelul tocat. Servim tocanita cu paine proaspata si salata preferata. Simpla si cu gust minunat!
Sa va fie de folos!
Mai jos am atasat cateva fotografii din timpul prepararii plus alte doua retete pentru inspiratie.
Daca va place reteta, va rog sa-mi lasati un comentariu(rubrica de comentarii este mai jos). In felul acesta imi rasplatiti munca😊. Puteti sa distribuiti pe facebook sau in alte retele de socializare. Va pup si va mai astept in bucataria mea!
Sa va fie de folos!
Nu uitati, in fiecare zi va astept pe pagina mea de facebook cu retete delicioase, ca sa aveti de unde va inspira.
Daca doriti, va puteti inscrie in grupul "Bunatati din bucatariile noastre" sa gatim si sa ne sfatuim impreuna.
Aici gasiti mai multe retete cu MANCARURI CARNE/PESTE.









Daca vreti sa faceti si un desert rapid si bun, va recomand GOGOSILE TURNATE CU IAURT.


4 comentarii:

Daca va place reteta(sau nu ), va rog sa-mi lasati un comentariu. Multumesc anticipat!